نمونه سوالات زیست شناسی دهم نوبت دوم به همراه پاسخنامه + سال جدید

0 299

نمونه سوالات زیست شناسی دهم نوبت دوم به همراه پاسخنامه + سال جدید

نمونه سوالات زیست شناسی دهم نوبت دوم – در پی تکمیل بخش نمونه سوالات امتحانی دهم، با توجه به حجیم بودن درس زیست شناسی می خواهیم نمونه سوالات امتحانی زیست شناسی دهم نوبت دوم را به همراه پسخنامه کاملا تشریحی منتشر کنیم که می توانید در ادامه همین مطلب در بخش لینک های دانلود بصورت مستقیم از وبسایت آموزشی نمره یار بصورت مستقیم و در قالب PDF می خواهیم منتشر کنیم.

برای اینکه بتوانید در درس زیست شناسی در امتحان نوبت دوم عملکرد بهتی داشته باشید باید بر روی تمامی مباحث، شکل ها و نمودار ها تسلط داشته باشید.

این نمونه سوالات زیست شناسی به شما کمک می کند تا با جنس سوالات آشنا شده و خود را جایابی کنید و برای امتحان بر روی مباحثی که بیشتر از آن بارم در امتحان خواهد بود، تمرکز کنید.

همانطور که گفته شد نمونه سوالات زیست شناسی دهم نوبت دوم به همراه پاسخنامه تشریحی می باشد و این موضوع باعث می شود شما هر سوال را بصورت کاملا جداگانه ای تحلیل نمایید.

حتما نمونه سوالاتی که در انتها منتشر شده است را دریافت کرده و ابتدا آن را با دانش فعلی خودتان پاسخ دهید و سپس از پاسخنامه استفاده کنید تا بتوانید نقاط ضعف و قوت خود را تشخیص داده و بر روی نقاط ضعف خود متمرکز شوید.

ما نیز در وبسایت نمره بار برای شما کاربران گرامی یک منبع خوب همیشگی از سوالات امتحانی و جزوات آموزشی ایجاد کرده ایم که هر چه به ایام امتحانات نزدیک تر می شویم توانسته باشیم نیاز شما را در این امر مهیا کنیم.

سرفصل های این درس عبارت است از :

  • فصل اول: زیست‌شناسی، دیروز، امروز و فردا
  • فصل دوم: گوارش و جذب مواد
  • فصل سوم: تبادلات گازی
  • فصل چهارم: گردش مواد در بدن
  • فصل پنجم: تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد
  • فصل ششم: از یاخته تا گیاه
  • فصل هفتم: جذب و انتقال مواد در گیاهان

بارم بندی نمونه سوالات زیست شناسی دهم نوبت دوم :

نمونه سوالات زیست شناسی دهم نوبت دوم

دبیران محترم توجه داشته باشند که بارم بندی سوالات نوبت دوم درس زیست شناسی دهم بصورت بالا می باشد و باید چارچوب سوالات و بارم بندی استاندارد بوده و منطبق با بارم بندی مذکور باشد.

لینک دانلود سوالات امتحانی زیست شناسی بصورت PDF در قسمت زیر قرار گرفته است و می توانید دریافت کنید.

توجه : پاسخنامه نمونه سوالات امتحانی زیست شناسی دهم نوبت دوم در انتهای فایل قرار دارد که می توانید دریافت نمایید.

لینک مربوط : سوالات تستی زیست شناسی دهم | نمونه سوالات امتحانی

موفق و پیروز باشید.



Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.