هتل های لوکس تهران از هتل استقلال تا پارسیان آزادی + مردمک

0

[ad_1]

هتل های لوکس تهران از هتل استقلال تا پارسیان آزادی + مردمک

در ذهن بسیاری از ما داشتن اتاق هایی با طراحی منحصر به فرد، رستوران های متعدد با غذاهای خارجی، کافه های ۲۴ ساعته و ارائه خدمات باشگاه ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و اسپا در کنار ساختمانی بلند مرتبه، از جمله ویژگی های یک هتل لوکس هستند.

پیشنهاد ستاره:

اما باید بدانیم که در کنار خدمات آنچه برای مسافران در یک هتل تجربه‌ای متمایز و معنادار از را اقامت ایجاد میکند و احساس اهمیت داشتن و مورد توجه بودن را به آنها منتقل میکند، نوع میهمان نوازی هتل و نحوه تعامل پرسنل با گردشگران است. البته مهمانوازی برای هر یک از مهمانان بر اساس انتظارات، عادات، فرهنگ و پیشینه آنها متفاوت خواهد بود. بر همین اساس برای مسافران شهر تهران هتل استقلال پرشین پلازا و پارسیان آزادی لوکس ترین هتل های تهران را معرفی خواهیم کرد و امکانات هتل های مجلل را در کنار انواع مسافرانی که اقدام به اقامت در هتل های لاکچری می‌کنند، توضیح خواهیم داد.

 

نمایی از هتل های لوکس تهران

 

کدام مسافران علاقه مند به اقامت در هتل های لوکس تهران هستند؟

اغلب مسافرانی که به قصد انجام فعالیت‌های تجاری یا شرکت در رویدادهای کاری به تهران سفر می‌کنند، علاقه مند به اقامت در یکی از هتل های مجلل این شهر هستند. در کنار این نوع مسافران برخی مهمانان با توجه به سبک سفری که دارند، اقامت در هتل های مجلل تهران را انتخاب می‌کنند.  

مسافران کاری و تجاری، مسافران کاری در یک ماموریت هستند و برای یک هدف کاری به تهران آمده اند. آن‌ها برای دیدن مناظر و تفریح در اینجا نیستند، اما به گردش در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های علاقه‌مند هستند. به طور معمول، روزهای آنها طولانی بوده و وقت آنها در جلسات می گذرد. به احتمال زیاد، آنها می‌خواهند به اتاق‌هایشان برگردند تا استراحت کنند و  یک وعده غذای خوب میل کنند.

 

مسافران لوکس پسند، برای مسافرانی که علاقه به رزرو اتاق در هتل های لوکس تهران دارند ، مهمترین چیز راحتی است. آنها قبل از انتخاب هتل محل اقامت، تحقیقات زیادی انجام می دهند. این نوع مهمانان هتل معمولا مسن‌تر هستند و ۴۴ درصد آن ها بین ۴۹ تا ۶۷ سال سن دارند و در اکثر مواقع متاهل می‌باشند.

مسافرانی که هتل های لاکچری تهران را رزرو می‌کنند انتظار دارند همه چیز درجه یک باشد. ارائه خدمات بی عیب و نقص، امکانات سطح بالا و توجه دقیق به جزئیات همگی برای این نوع مهمان مهم هستند. ارائه امکاناتی مانند رستوران هتل، استخر آبگرم، خدمات کافی شاپ هتل از جمله درخواست‌های این میهمانان می‌باشند.

 

شرکت کنندگان در رویداد، شرکت کنندگان در رویداد ممکن است در یک سفر تنهایی به قصد شرکت در یک کنفرانس به تهران سفر کنند و یا در یک سفر گروهی برای شرکت در یک نمایشگاه عازم این شهر شده باشند. این مسافران گاهی اکثر وقت خود را در اتاق هتل محل اقامت می گذرانند و برخی دیگر از آنها ممکن است برای بازدید از جاذبه های تهران در سطح شهر به گشت و گذار بپردازند. بیشتر اوقات، شرکت کنندگان در رویداد به دنبال برقراری ارتباط با دیگران هستند و اقامت در نزدیکی محل رویداد به آنها در برقراری ارتباط با دیگران کمک خواهد کرد. در واقع ممکن است دیگر شرکت کنندگان در رویداد هم در هتل محل اقامت آنها اتاق رزرو کرده باشند.

 

 معرفی هتل های لوکس تهران

هتل های لوکس تهران در بخش های شمالی شهر مانند منطقه سعادت آباد، محله جردن، خیابان ولیعصر و منطقه تجریش پراکنده شده اند. هر کدام از این هتل‌ها با توجه به محل قرارگیری و نحوه دسترسی به سطح شهر و امکانات موجود در هتل و خدماتی که به مسافران ارائه می‌کنند، مناسب نوع خاصی از سفر هستند. به همین خاطر در هنگام رزرو اتاق در هتل های لوکس تهران باید به موارد بالا دقت شود.

برای نمونه مسافرانی که برای یک سفر کاری به تهران در جستجوی هتلی لوکس هستند و در مدت اقامت در شمال تهران تردد دارند می توانند یکی از اتاق های هتل پارسیان آزادی را رزرو کنند. اگر در سفر به تهران قصد تردد به نمایشگاه بین المللی تهران یا سازمان صدا و سیما را دارید و یا در محدوده پارک وی رفت و آمد خواهید داشت، بهتر است در هتل استقلال تهران اتاق رزرو کنید. این هتل پنج ستاره دارای دو برج غربی (ساختمان قدیمی) و برج شرقی (ساختمان جدید) است و از امکانات و خدمات لوکس برای سرویس دهی به میهمانان خود استفاده میکند. با اقامت در اتاق های طبقات بالایی هتل استقلال نمایی زیبا از رشته های البرز را از اتاق خود خواهید داشت. همچنین اگر در زمان اقامت در شهر تهران به دنبال هتلی آرام با خدماتی مجلل هستید، می توانید هتل پنج ستاره پرشین پلازا تهران را برای اقامت خود رزرو نمایید. این هتل مجلل در خیابان سهروردی شمالی، نرسیده به خیابان بهشتی در شمال شرق تهران قرار دارد.

 

امکانات هتل های لوکس تهران

 

هتل های لوکس تهران چه امکاناتی دارند؟

هتل های لوکس تهران برای ارائه خدمات اقامتی مجلل به مسافران خود از خدمات و امکانات متنوع و لاکچری برخوردار هستند. مسافران در هتل های لوکس تهران سنگ‌های مرمری، پرده‌های ابریشمی، لوسترهای بزرگ، مبل‌های چرمی، ملحفه‌های تمیز سفید، آثار هنری چشم نواز روی سقف و طاق‌ها، نورپردازی‌های زیبا و غذاهای بین‌المللی را خواهید دید.

شما در هتل های لوکس تهران به امکانات زیر دسترسی خواهید داشت:

  • امکانات کنفرانس و جلسات
  • باشگاه ورزشی
  • سونا
  • انبار چمدان
  • رستوران
  • تراس در اتاق
  • اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل

 

هتل های مجلل تهران خدمات زیر را برای میهمان خود فراهم می‌کنند:

  • خدمات کرایه اتومبیل
  • خدمات پذیرایی
  • خدمات پستی
  • خشک شویی
  • گشت و گذار و تورهای راهنما
  • گل آرایی
  • سرویس اتو
  • خدمات خشکشویی

 

معرفی هتل های لوکس تهران

 

مسافران از هتل های مجلل تهران چه انتظاری دارند؟

وقتی مهمانی برای اقامت در طول سفر یک هتل مجلل را انتخاب می کند و در آن هتل اتاق رزرو میکند لازم است که متناسب با هزینه‌ای که پرداخت کرده، از هتل خود خدمات دریافت نماید. این خدمات می تواند شامل:

  • دسترسی به فضای ایمن برای نگهداری لوازم گران قیمت
  • دسترسی به اینترنت رایگان
  • حوله حمامی مخملی در اتاق
  • خدمات دهی به اتاق به صورت ۲۴ ساعته
  • مبلمان و سرویس خواب لوکس
  • چشم‌اندازه فوق العاده به بیرون

باشد.

برای اطمینان از خدمات دریافتی در هتل لازم است رزرو هتل خود را از طریق یک سایت رزرو هتل یا آژانس مسافرتی معتبر انجام دهید.

برای از بین بردن احساس افسردگی چه کاری انجام دهیم؟

در افسردگی غم به لایه‌های عمیق زندگی نفوذ کرده و اختلالاتی در احساسات و رفتار شما به‌وجود می‌آورد. اگر احساس افسردگی دارید، حتما با کمک یک روانشناس متخصص مشکل را ریشه‌یابی کنید و برای حل آن راهکار بگیرید. برای ارتباط با مشاور متخصص افسردگی روی دکمه زیر کلیک کنید.


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


[ad_2]

Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.