راهنمایی کارآمد برای درخواست وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی از بانک سینا

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک سینا با نرخ سود ۲ درصد و دوره بازپرداخت 60 ماهه، به سپرده‌گذاران این بانک با معدل حساب مناسب پرداخت می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

متقاضیان در طرح «چشمه» بانک سینا می‌توانند با ایجاد میانگین حساب و سپرده‌گذاری، از تسهیلات قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بهره‌مند شوند. متقاضی دریافت این وام ابتدا باید با افتتاح حساب قرض الحسنه و سپرده‌گذاری در آن و همچنین ایجاد میانگین حساب مناسب، اقدام به دریافت وام تا سقف 300 میلیون تومان کند. این طرح قرض الحسنه است و به جز ۲ درصد کارمزد، بانک سینا سودی برای آن تعیین نکرده است.

شرایط لازم برای دریافت وام طرح چشمه بانک سینا چیست؟

متقاضی دریافت طرح چشمه بانک سینا باید دارای حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این بانک باشد. سپس مبلغی را در حساب خود سپرده‌گذاری کند تا میانگین حساب مورد نظر بانک سینا ایجاد شود. البته مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده می‌تواند از مبلغ برداشت کند یا به ارزش آن بیفزاید.

مبلغ دریافتی وام به نسبت مدت سپرده‌گذاری و بازپرداخت وام متغیر است.ضریب تسهیلات در این طرح بانک سینا، در جدول زیر نمایش داده شده است.




مدت سپرده‌گذاری (ماه)
مدت بازپرداخت (ماه)
ضریب تسهیلات (درصد)


۳
۶
92


۱۲
44


۲۴
24


۳۶
17.9


۶
۶
187


۱۲
90


۲۴
51


۳۶
36


۴۸
29.4


۹
۲۴
78


۳۶
56


۴۸
45


۱۲
۳۶
77


۶۰
38

مدارک لازم برای دریافت وام قرض الحسنه بانک سینا

وام‌گیرنده باید با ارائه ضامن رسمی دارای فیش حقوقی و همچنین مدارک تایید‌کننده اعتبار شغلی اعم از پروانه کسب، اطمینان لازم را در راستای توانایی بازپرداخت اقساط وام چشمه به بانک سینا بدهد. به علاوه، ارائه کار پایان خدمت برای دریافت این تسهیلات اجباری است. همچنین بانک باید از بدهکار نبودن و نداشتن سابقه چک برگشتی متقاضی اطمینان حاصل کند.

شرایط بازپرداخت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک سینا

با توجه به اینکه این طرح قرض الحسنه است و فقط دو درصد کارمزد برای آن تعیین شده، و همچنین مدت‌زمان بازپرداخت حداکثر 60 ماهه، وام‌گیرنده پس از دریافت 300 میلیون تومان تسهیلات از بانک سینا، باید در هر قسط ماهانه مبلغ پنج میلیون و 454 هزار تومان بپردازد. جمع اقساط این طرح نیز در پایان مدت سررسید به 318 میلیون و 100 هزار تومان خواهد رسید. از دیگر پرداختی‌های وام‌گیرنده به بانک می‌توان به 100 هزارتومان هزینه جانبی که شامل تشکیل پرونده و انجام مراحل اعتبارسنجی می‌شود اشاره کرد.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در ‌تجارت‌نیوز دنبال کنید.

مطالب مفید