با حمایت همراه اول، تیم ملی کشتی فرنگی ایران بر قله افتخار المپیک 2024 پاریس ایستاد

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با حمایت همراه اول در المپیک 2024 پاریس درخشید و با چهار مدال رنگارنگ به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2024 پاریس به پایان رسید و تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب چهار مدال رنگارنگ شامل دو طلا، یک نقره و یک برنز توانست به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند. ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران با حمایت همراه اول در این مسابقات خوش درخشیدند و برای نخستین بار با کسب چهار مدال در المپیک تاریخ‌سازی کردند و بهترین عملکرد را در بین تیم‌های شرکت‌کننده به نمایش گذاشتند.

ایران با هدایت حسن رنگرز موفق شد چهار مدال در این مسابقات کسب کند. سعید اسماعیلی در وزن 67 کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، علیرضا مهمدی در وزن 87 کیلوگرم به مدال نقره رسید و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم مدال برنز را کسب کرد.

همراه اول، حامی تیم‌های ملی کشتی ایران، این موفقیت را به ملی‌پوشان و جامعه کشتی، مدال‌آوران و تمام مردم ورزش‌دوست ایران تبریک گفت.

همچنین بخوانید: آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) قرعه‌کشی سکه‌های طلا در پویش المپیکی همراه اول برگزار می‌شود همراه اول ورزش 1403-05-19

مطالب مفید