حضور پرانرژی احسان روزبهانی در غرفه او ام پی فینکس، در روز سوم نمایشگاه بورس، بانک و بیمه!

به گزارش تجارت نیوز،

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، امروز یکشنبه 21 مرداد ماه، برای سومین روز میزبان نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) با حضور صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به‌عنوان حامی مالی این رویداد بود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه که بزرگ‌ترین رویداد اقتصادی کشور به‌شمار می‌آید، بالابردن سطح دانش و آگاهی مردم در برابر سیستم‌ها و بازارهای مالی از جمله از سهام و ارز دیجیتال است. پلتفرم او ام پی فینکس هم طی روزهای برگزاری این رویداد، تصمیم گرفت چندین کارگاه و دوره آموزشی مختلف را برای حضار ارائه دهد تا در راستای هدف اصلی این نمایشگاه قدم برداشته باشد.

چه خبر از روز سوم نمایشگاه در غرفه او ام پی فینکس؟

روز سوم نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی هم برگزار شد و در غرفه صرافی او ام پی فینکس در سال 8 و 9، شرکت‌کنندگان زیادی حضور به عمل رساندند. کارشناسان تیم او ام پی فینکس هم مثل روزهای گذشته، دوره‌های آموزشی مختلفی را برگزار کردند و تعداد شرکت‌کنندگان از روزهای گذشته بیشتر بود.

کلاس‌های آموزشی پرطفدار او ام پی فینکس طبق برنامه ارائه‌شده، از ساعت 9:30 صبح آغاز شدند. شرکت‌کنندگان در ابتدا دوره «شکار سهام در بورس» را داشتند که طی آن، مروری بر فعالیت در صندوق‌های سرمایه‌گذاری بورسی صورت گرفت و نحوه شناسایی بهترین سهام برای سرمایه‌گذاری آموزش داده شد.

در کلاس بعدی او ام پی فینکس، یک استراتژی معاملاتی با نرخ پیروزی 90 درصدی معرفی شد. پیاده‌سازی این استراتژی که حول محور استراتژی ICT برای ارز دیجیتال بیت کوین بود، مرحله به مرحله توضیح داده شد و انواع معاملات قابل انجام با آن نیز به افراد شرکت‌کننده معرفی شد.

اما میان این کارگاه‌های آموزشی در غرفه او ام پی فینکس، طرحی ویژه تحت عنوان «جلسه طلایی با مهندس محمد حسینی» (حسینی فایننس) برگزار شد و شرکت‌کنندگان اطلاعات خود را در رابطه با بازارهای مالی، از طریق پرسش و پاسخ بالا بردند و استاد حسینی نیز، نحوه رفتار و عملکرد روزانه یک معامله‌گر حرفه‌ای در بازارهای مالی را برای مخاطبان شرح داد.

کلاس آموزشی بعدی در ساعت 13:30 با مضمون «نقطه‌زنی در بازارهای داخلی» برگزار شد که ویژه بازارهای مالی کشور اعم از سهام، مسکن و خودرو و تحلیل صحیح داده‌های مرتبط با آن‌ها و میزان مناسب سرمایه‌گذاری در هر بخش بود. در دوره آخر هم یک برنامه آموزشی به‌نام «600 دلار در 60 دقیقه» معرفی شد که یک استراتژی معاملاتی محبوب در بازارهای مالی بوده و نمونه معاملات آن نیز ارائه شدند.

اما این تمام ماجرا نبود؛ شرکت‌کنندگان با دریافت بلیت‌های ویژه غرفه او ام پی فینکس، علاوه‌بر شرکت در دوره‌های آموزشی این صرافی، به مزایای دیگری از جمله امکان دریافت ارز دیجیتال رایگان، دوره‌های آموزشی استاد حسینی، استودیو عکاسی و فیلم‌برداری و . . . دسترسی داشتند.

یکی از بخش‌های همیشه شلوغ این غرفه «گردونه شانس» بود که افراد با شرکت در آن، می‌توانستند شانس خود را برای دریافت 1 واحد رمزارز اتریوم (ETH) امتحان کنند. البته که در این گردونه، امکان دریافت ارزهای دیجیتال دیگر هم وجود داشت.

همچنین، مراجعین می‌توانند با مراجعه به استودیو عکاسی و فیلم‌برداری «پیکسوز» در غرفه او ام پی فینکس، در قرعه‌کشی بزرگ این پلتفرم شرکت نیز شرکت کنند. حضار می‌توانند با تهیه عکس و فیلم‌های حرفه‌ای خود در این استودیو و اشتراک‌گذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی، در قرعه‌کشی عینک وی‌آر، پلی‌استیشن 5 و همچنین 10 میلیون تومان پول نقد شرکت کنند.

روز گذشته خبرنگاران زیادی از بخش‌های مختلف صدا و سیما در غرفه او ام پی فینکس حضور داشتند و امروز هم احسان روزبهانی، کاپیتان سابق تیم ملی بوکس ایران، در این غرفه حضور به‌عمل رساند و در برخی برنامه‌ها شرکت کرد.

لازم به ذکر است فردا دوشنبه مورخ 22 مرداد ماه، آخرین روز از نمایشگاه بورس بانک و بیمه خواهد بود. قرعه‌کشی صرافی او ام پی فینکس نیز بعد از اتمام دوره نمایشگاه برگزار می‌شود و در صورتی که کاربر این صرافی هستید، می‌توانید با حضور در غرفه نمایشگاه ابهامات و مشکلات خود را با کارشناسان واحد پشتیبانی به‌صورت حضوری برطرف کنید.

مطالب مفید