نگاهی جذاب به آخرین ویژگی‌های Galaxy S24 FE و زمان احتمالی عرضه آن

به نظر می‌رسد سامسونگ در حال آماده‌سازی برای عرضه گوشی جدید Galaxy S24 FE در ماه اکتبر امسال است، که طبق گزارش‌های منابع صنعتی، با چندین ارتقاء قابل توجه از جمله نمایشگر بزرگتر، باتری قوی‌تر و چیپست جدید عرضه خواهد شد.

براساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی S24 FE نسبت به نسخه قبلی خود بهبودهای مهمی خواهد داشت. این بهبودها شامل یک صفحه نمایش بزرگتر 6.7 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و روشنایی حداکثر 1900 نیت، به همراه یک باتری 4565 میلی‌آمپر ساعتی و چیپست جدید Exynos 2400e است. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ نیز باشد.

این دستگاه ممکن است با همان تنظیمات دوربین نسل قبلی خود عرضه شود و همچنین طبق تصاویر و رندرهای فاش شده، دارای محافظ Corning Gorilla Glass+ بر روی نمایشگر و قاب آلومینیومی Armor خواهد بود. همچنین سامسونگ احتمالاً این دستگاه را در پنج رنگ مختلف از جمله گرافیت، آبی، سبز، زرد و نقره‌ای/سفید ارائه خواهد کرد.

در حالی که هنوز جزئیاتی در مورد قیمت این دستگاه در دسترس نیست، احتمال می‌رود که با توجه به ارتقاء‌های انجام شده، قیمت آن کمی بالاتر از مدل قبلی باشد. سامسونگ همچنین برنامه دارد تا در نیمه دوم سال جاری، علاوه بر گلکسی S24 FE، گوشی دیگری از سری A به نام Galaxy A16 را نیز معرفی کند که این دستگاه در ماه دسامبر روانه بازار خواهد شد.

ما را دنبال کنید

مطالب مفید