نماینده نهاوند با امیدواری از حضور اتابک در وزارت صنعت صحبت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، علیرضا نثاری، نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به گزینه پیشنهادی رئیس جمهور در وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در ۲-۳ روز اخیر  در مجلس، خدمت آقای اتابک بودیم. برنانه‌ها و راهبردهای پیشنهادی او را مورد نقد و بررسی قرار دادیم. 

وی درباره برداشت شخصی خود از گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: آقای اتابک، سالها سابقه کاری، وظایف و مسئولیت‌های مدیریتی مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته است و همچنین از دانش مرتبط برای تصدی این وزارتخانه مهم و راهبردی برخوردار است که امتیاز بزرگی برای ایشان محسوب می شود. 

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر ضعف‌های هرچند کوچکی هم باشد، در صورت اخذ رای اعتماد نمایندگان با توانمندی ها و شایستگی‌هایی که دارند، قادر هستند این ضعف ها و کاستی های بسیار ناچیز را برطرف کنند و شرایط را مدیریت کنند. 

وی با بیان اینکه بسیار امیدوار هستم که آقای اتابک برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت موفق به جلب رای اعتماد نمایندگان مجلس شود، افزود: با ظرفیت های خوبی از نظر گردش مالی و تولید ناخالص ملی در وزارت صنعت، معدن و تجارت وجود دارد که قطعا آقای اتابک با تجربیات و سوابق ارشمند کاری و مدیریتی خود می تواند این پتانسیل ها و ظرفیت های ارزشمند را فعال تر و به روز رسانی کرده و در جهت اعتلای همه جانبه کشور هماهنگ کند. 

نثاری گفت: اینکه بخش خصوصي براي اولين بار احساس ميكند مورد توجه ويژه قرار گرفته و فردي با رزومه فني و كارشناسي و مديريتي قابل توجه و البته از خانواده بزرگ توليد و تجارت به عنوان گزينه پيشنهادي وزارت صمت قرار گرفته، ميتواند منشا تحولات بزرگ و مثبتی در کشور باشد که آن را به فال نیک می گیریم. 

این نماینده مجلس دوازدهم با بیان اینکه مردم به دنبال افزایش میزان اشتغال و بزرگ شدن سفره خانواده خود هستند، گفت: اینها زمانی رخ می دهد که تعهد و تخصص لازم در وزرای پیشنهادی رییس جمهور وجود داشته باشد که آقای اتابک از تخصص کافی و لازم برخوردار هستند و تعهد ایشان نیز در زمان سکانداری وزارت صنعت معدن و تجارت مشخص می شود. 

وی با بیان اینکه پاکدستی و تخصص آقای اتابک ثابت شده است، گفت: امیدواریم دوران طلایی وزارت صنعت معدن و تجارت با حضور اقای اتابکی در جایگاه مدیریتی این وزارتخانه مهم و تاثیر گذار در حوزه صنعت و اقتصاد کشور رقم بخورد. 

نثاری تاکید کرد: قطعا با مدیریت صحیح می توان بهزه وری بالایی داشت که در وجود آقای اتابک مدیریت و شایستگی‌های لازم وجود دارد. 

مطالب مفید