آشنایی با گلکسی A06 سامسونگ: طراحی مدرن، نمایشگر فوق‌العاده سریع و پردازندهٔ آشنا از نسل گذشته

سامسونگ به‌تازگی گوشی اقتصادی جدید خود، گلکسی A06، را معرفی کرده که به‌عنوان جانشین مدل A05، تا هفته‌ی آینده در بازار ویتنام عرضه خواهد شد. هرچند زمان عرضه‌ی دقیق این گوشی در دیگر بازارها هنوز مشخص نشده است. این مدل جدید با طراحی موسوم به Key Island، که مشابه گوشی گلکسی A55 است، روانه‌ی بازار خواهد شد.

گلکسی A06 به حسگر اثر انگشت جانبی مجهز شده و از نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است که در بریدگی U شکل بالای صفحه‌نمایش قرار گرفته است.

این گوشی با باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مشابه گلکسی A05 عرضه می‌شود و از شارژ سیمی ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. سامسونگ اعلام کرده که گلکسی A06 به پردازنده‌ی مدیاتک هلیو G85 مجهز است و در دو نسخه‌ی مختلف با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌شود.

از نظر ابعاد، این گوشی ۱۶۷٬۳ در ۷۷٬۹ در ۸ میلی‌متر است و با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ همراه خواهد بود. اصلی‌ترین تفاوت‌های این مدل با گلکسی A05 شامل استفاده از طراحی جدید Key Island، قرارگیری حسگر اثر انگشت در کنار گوشی و صفحه‌نمایش پیشرفته‌تر است.

قیمت گلکسی A06 برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی با ۴ گیگابایت رم حدود ۱۲۷ دلار و برای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی با ۶ گیگابایت رم حدود ۱۵۱ دلار تعیین شده است.

سامسونگ در معرفی این گوشی به قابلیت‌های هوش مصنوعی و ویژگی Circle to Search اشاره‌ای نکرده و به‌نظر می‌رسد این امکانات در گلکسی A06 وجود نداشته باشد.

ما را دنبال کنید

مطالب مفید