سامسونگ گلکسی S24 FE در آستانه‌ی رونمایی نهایی قرار گرفت!

رونمایی قریب الوقوع گلکسی S24 FE: تأییدیه جدید نشان از نزدیک شدن به عرضه

با دریافت تأییدیه از اداره‌ی استاندارد هند، گوشی مورد انتظار سامسونگ، گلکسی S24 FE، یک گام دیگر به رونمایی نزدیک شده است. این تأییدیه، با شماره‌مدل SM-S721B/DS، به این معنی است که دستگاه به مراحل نهایی پیش از عرضه وارد شده است.

طراحی گلکسی S24 FE به‌نظر شبیه به مدل گلکسی S24 پلاس خواهد بود و در پنج رنگ مختلف شامل گرافیتی، آبی، سفید/ نقره‌ای، سبز و زرد به فروش خواهد رسید. به‌علاوه، نمایشگر این گوشی با حاشیه‌های کمتر از گذشته و صفحه‌نمایش اولد ۶٫۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز ارائه خواهد شد. این صفحه‌نمایش حداکثر روشنایی ۱۹۰۰ نیتی را پشتیبانی می‌کند.

از نظر سخت‌افزاری، گلکسی S24 FE احتمالاً از پردازنده‌ی اگزینوس 2400e با حداقل ۸ گیگابایت رم بهره‌مند خواهد بود و پردازش‌های گرافیکی بر عهده‌ی پردازنده‌ی Xclipse 940 قرار دارد. ظرفیت باتری دستگاه ممکن است بین ۴۵۶۵ تا ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعت باشد.

در زمینه دوربین، این گوشی احتمالاً به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال ۳ برابری) مجهز خواهد شد. دوربین سلفی نیز با وضوح ۱۰ مگاپیکسل عرضه خواهد شد.

گلکسی S24 FE با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1.1 به بازار عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود که در ماه اکتبر (مهر و آبان) رونمایی گردد. تاکنون قیمت رسمی این گوشی اعلام نشده است.

ما را دنبال کنید

مطالب مفید