عکس نایاب محمدرضا هدایتی، بازیگر نقش طغرل در شب‌های برره، در کنار پسر خوش‌تیپش + عکس جذاب!

به گزارش سلام نو، محمدرضا هدایتی متولد ۲۴ اردیبهشت ۱۳۵۲ در چابهار زاهدان ؛ بازیگر و خواننده است.

او فارغ التحصیل رشته تئاتر و سینما از دانشگاه سوره و جهاد دانشگاه می باشد که در کنار بازیگری صدای خوبی دارد و در مجموعه کلاه قرمزی نیز صداپیشه است.

پدرش از بازنشسته نیروی انتظامی و مادرش خانه دار است او در سال چهارم ابتدایی با دیدن فیلم سناتور به همراه پسر خاله اش در سینما عاشق بازیگری شد.

از مقطع راهنمایی بازیگری را از تئاتر مدرسه شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۸ ساله بود در کلاس های بازیگری مرکز هنرهای نمایشی زاهدان شرکت کرد.

چند سال با گروه تئاتر در زاهدان کار کرد سپس در چندین جشنواره در تهران حاضر شد تا اینکه سال ۱۳۷۴ برای ادامه تحصیل به تهران مهاجرت کرد.

در تهران کنار بازی در تئاتر در انتشارات مرغ آمین مشغول بکار شد تا اینکه سال ۱۳۷۵ بعنوان بازیگر مهمان در سریال نوعی دیگر به کارگردانی بهروز بقایی بازی کرد.

محمدرضا در سال ۱۳۷۶ از طریق خانم سارا سالار همسر سروش صحت که از دوستان خانوادگیشان در زاهدان بود با مهران مدیری آشنا شد.

این آشنایی در همین سال منجر به اولین همکاری این دو در مجموعه وکیل محل شد او سپس سال ۱۳۷۷ در فیلم مردی از جنس بلور بازی کرد.

بعد از حضور در مجموعه پلاک ۱۴ ، نیستان و ببخشید به کارگردانی مهران مدیری در سال ۱۳۸۱ با نقش طغرل در پاورچین به اوج شهرت رسید.

در سریال شب های برره سال ۱۳۸۴ نقش یاور طغرل را بازی کرد و در قهوه تلخ سال ۱۳۸۹ هم بسیار با نقش جهانگیر شاه درخشان بود.

آقای هدایتی در سال ۱۳۸۸ صداپیشگی عروسک پسر عمه زا در مجموعه کلاه قرمزی را برعهده گرفت که بسیار دیده شد و در ۶ فصل دیگر آن نیز حضور داشت.

محمدرضا هدایتی در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۲ ساله بود با همسرش لیدا انصاری ازدواج کرد که ثمره اش یک پسر بنام هامون متولد ۱۳۸۲ است.

مطالب مفید