فروش فوری وانت آریسان ۲ در مرداد 1403: فرصت طلایی برای پیشتازان جاده

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش فوق‌العاده وانت آریسان ۲ دوگانه سوز در مرداد ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

طبق اعلام ایران خودرو، این شرکت قصد دارد تا در جهت ایجاد امکان ثبت نام در نمایندگی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی، وانت آریسان ۲ دوگانه سوز مجهز به تجهیزات استاندارد اجباری ۱۴۰۳ را با شرایط فروش فوق‌العاده و موعد تحویل ۳۰ روز کاری به متقاضیان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش وانت آریسان ۲ – مرداد ۱۴۰۳

بر اساس این طرح، خودرو وانت آریسان ۲ دوگانه‌ سوز در ۴ رنگ سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک و نقره ای متالیک با قیمت مصوب ۴۱۸ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۹۰۰ تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. شایان ذکر است این طرح از سـاعت 11 صـبح روز سـه شـنبه مورخ 30 مرداد 1403 آغاز و تا روز دوشـنبه مورخ 5 شهریور سال جاری و يا تا زمان تكميل ظرفيت ادامه خواهد داشت.

شرایط خرید محصولات ایران خودرو

به هر كد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق مي‌گيردثبت نام برای مشتريان حقوقي ميسر نخواهد بودامكان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتی وجود نداردشماره تلفن همراه معرفی شده بايد به نام فرد متقاضی باشدمتقاضی بايد در هنگام واريز وجه، از كارتهای بانكی متعلق به نام خود استفاده نمایدویدیو مرتبط آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: ایران خودرو شرایط فروش ایران خودرو شرایط فروش خودرو وانت 1403-05-29

مطالب مفید