نظر بهترین جراح بینی در تهران در مورد جراحی ترمیمی بینی

اینکه بینی خود را یک بار جراحی کرده‌اید اما همچنان از ظاهر و ساختار آن راضی نیستید، امری ناراحت‌کننده و ناامیدکننده است. با این وجود لازم نیست ظاهر نافرم و غیردلخواه بینی خود را تحمل کنید و شما می‌توانید برای جراحی ترمیمی بینی‌تان دست به کار شوید.  یکی از متخصصان جراحی بینی ترمیمی در تهران تاکید می کند که جراحی ترمیمی را به هر جراحی نسپارید و انتخاب جراح به میزان قابل توجهی بر نتیجه جراحی تاثیر دارد. این عمل شاید برای بسیاری از افراد سخت و غیرقابل تحمل به نظر برسد اما به هر حال بهتر از داشتن بینی است که ویژگی‌های دلخواه شما را ندارد. متاسفانه برخی از متخصصان، بینی افراد را بدون توجه به تکنیک‌های ویژه تحت درمان قرار می‌دهند و همین مسئله باعث می‌شود، فرد در نهایت از بینی خود راضی نباشد و به جراحی ترمیمی نیاز پیدا کند. البته در برخی موارد نیز جراحی ترمیمی جزء ضروریات بعد از عمل بینی اولیه است که شما باید تحت نظر متخصص جراح خود این عمل را انجام دهید. به هر حال انتخاب فرد جراح از اهمیت بالایی برخوردار است که نباید از آن چشم‌پوشی کنید.

چرا جراحی بینی ترمیمی؟

متاسفانه شما نمی‌توانید به طور تضمینی بینی خود را عمل کنید و از نتیجه نهایی آن رضایت کامل را داشته باشید اما با انتخاب یک متخصص حرفه‌ای و باسابقه می‌توانید ریسک این موضوع را تا جای ممکن کاهش دهید. با این وجود اگر بعد از عمل اولیه بینی خود با خطاها و مشکلاتی روبرو شدید، نگران نباشید؛ زیرا شما می‌توانید به سراغ عمل ترمیمی بینی بروید.

البته انجام عمل ترمیمی بینی به هزینه و وقت مجدد نیاز دارد اما به هر حال یکی از بهترین روش‌ها برای اصلاح بینی است که عمل اولیه آن به خوبی انجام نشده و بیمار رضایت ندارد. از این رو اگر بعد از عمل اولیه بینی خود از نتیجه جراحی ناراضی هستید، توصیه می‌کنیم با یکی از متخصصان حاضر در حوزه عمل ترمیمی مشورت کنید و راهنمایی‌های لازم را بگیرید.

فراموش نکنید اصلی‌ترین دلیلی به عمل ترمیمی بینی نیاز دارید، عدم انتخاب فرد متخصص است. اگر جراحی باسابقه را برای عمل بینی خود انتخاب نکنید، متاسفانه احتمال بروز اختلالات بعد از عمل بینی اولیه افزایش می‌یابد و شما به جراحی ترمیمی نیاز پیدا می‌کنید.

جراحی بینی ترمیمی در تهران

آیا من می‌توانم جراحی ترمیمی بینی انجام دهم؟

پاسخ به این سوال مشخص نیست؛ زیرا متخصص جراح باید بینی شما را تحت بررسی و آنالیز دقیق قرار دهد. در برخی موارد بینی شما به دلیل ساختاری که دارد توانایی تحمل عمل بینی ترمیمی را نخواهد داشت. بدین ترتیب برای اینکه از جراحی ترمیمی بینی خود مطمئن شوید، توصیه می‌کنیم از یک متخصص حرفه‌ای حاضر در این حوزه کمک و راهنمایی بگیرید.

متخصص طی جلسات مشاوره بینی شما را تحت ارزیابی قرار می‌دهد و براساس عیوب یا نواقصی که بینی شما طی عمل اولیه بینی داشته و دارد، امکان جراحی ترمیمی بینی را تخمین می‌زند. در صورتی که طی عمل بینی اولیه فرد جراح بینی شما را بیش از حد تغییر داده و استخوان یا غضروف آن را برداشته باشد، امکان دارد انجام جراحی ترمیمی بینی مسیر نشود یا اینکه با شرایط سختی همراه باشد.

در نهایت اینکه تصمیم‌گیری نهایی در مورد انجام عمل ترمیمی بینی به توصیه متخصص جراح شما بستگی دارد. بدون بررسی‌های لازم نمی‌توان مناسب بودن بینی شما برای عمل ترمیمی را تشخیص داد.

جراحی ترمیمی بینی انجام دهم بینی بهتری خواهم داشت؟

بدون شک اگر عمل ترمیمی بینی خود را تحت نظر یک متخصص حرفه‌ای انجام دهید، شکل نهایی بینی شما بهتر می‌شود. متاسفانه کسانی که یک بار بینی خود را عمل کرده‌اند و از نتیجه آن راضی نیستند از جراحی دوباره یا مجدد ترس و واهمه دارند.

اگر به دنبال تغییرات واقعی بینی خود طی جراحی ترمیمی هستید، باید متخصصی حرفه‌ای پیدا کنید که بتواند این جراحی را به خوبی انجام دهد. هر چه تخصص فرد جراح در عمل بینی ترمیمی بیشتر باشد به طور حتم شما نتیجه بهترین از عمل بینی خود دریافت می‌کنید.

بدین ترتیب هیچ تضمینی وجود ندارد که شما بعد از جراحی بینی ترمیمی به طور حتم نتیجه بهتری دریافت کنید اما اگر در انتخاب متخصص خود دقت زیادی به خرج دهید، به طور حتم عمل ترمیمی شما به خوبی انجام می‌شود.

تکنیک‌های ضروری برای جراحی ترمیمی مناسب

برخی از متخصصان و جراحان بینی در رینوپلاستی مدعی هستند اما متاسفانه نمی‌توانند عمل بینی شما را خیلی خوب انجام دهند. این متخصصان حتی عمل ترمیمی بینی شما را با دشواری‌ها و موانعی روبرو می‌کنند؛ زیرا بیش از حد بینی شما را تغییر می‌دهند یا اینکه استخوان بینی شما را به طور افراطی دستکاری می‌کنند.

یک متخصص حرفه‌ای عمل ترمیمی برای اینکه بتواند بینی شما را به خوبی جراحی ترمیمی کند، باید از روش‌های مختلفی کمک بگیرد و بتواند بیشترین تغییرات را بر روی بینی جراحی شده شما اعمال کند. به عبارت دیگر جراحی ترمیمی یکی از دشوارترین جراحی‌های زیبایی است که به تخصص و دانش عمیقی نیاز دارد.

پیوند غضروف

یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای تغییر بینی جراحی شده پیوند غضروف است. زمانی که متخصص بینی شما را ارزیابی می‌کند و متوجه می‌شود که با کمبود غضروف روبرو هستید، می‌تواند از روش پیوند غضروف برای عمل ترمیمی بینی استفاده کند.

طی جراحی اولیه ممکن است بینی شما غضروف‌های خود را از دست بدهد، به همین دلیل در جراحی ترمیمی پیوند غضروف یکی از اصلی‌ترین روش‌ها به حساب می‌آید که با سختی‌ها و پیچیدگی‌های زیادی همراه خواهد بود. پیوند غضروف یکی از متدها مهم در عمل ترمیمی است که متاسفانه همه جراحان نمی‌توانند به خوبی آن را انجام دهد.

سعی کنید متخصصی را بیابید که تجربه پیوند غضروف داشته باشد و بتواند از گوش یا سایر قسمت‌های بدن شما غضروف مناسب برای بینی‌تان را بردارد. نگران نباشید با انتخاب یک متخصص حرفه‌ای تمام این روندها به سادگی و خیلی سریع انجام می‌شود.

استفاده از جدیدترین متدهای جراحی بینی

علاوه بر پیوند غضروف، متخصص برای اینکه عمل ترمیمی خوبی انجام دهد، باید به طور دائم از تکنیک‌های پیشرفته و به روز در صنعت جراحی بینی آگاهی یابد. متخصصی که از به روزترین تکنیک‌ها برای جراحی بینی ترمیمی استفاده کند به طور حتم بهترین نتیجه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران

بهترین جراحی ترمیمی بینی  را با ما تجربه کنید

اگر در انتخاب متخصص جراح برای عمل ترمیمی بینی خود دچار تردید و دودلی هستید، ما متخصص گوش، حلق و بینی دکتر شفیعی را به شما توصیه می‌کنیم. این متخصص حرفه‌ای دارای بیشتر نمونه کارها در زمینه عمل ترمیمی بینی است و بهترین و کامل‌ترین مشاوره قبل از جراحی ترمیمی بینی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با مراجعه به سایت این متخصص می‌توانید زمانی را برای مشاوره و ارزیابی بینی خود تعیین کنید و سپس با تیم متخصص او تماس بگیرید. سابقه و تجربه این جراح را دست کم نگیرید.

منبع: https://dralishafiee.com/

مطالب مفید