برنامه شیائومی برای معرفی گوشی تاشو سه‌گانه حیرت‌انگیز در سال ۲۰۲۵

شرکت شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند سه تایی است

علاوه بر هوآوی که به طور فعال در حال توسعه گوشی‌های هوشمند تاشو سه‌گانه است، شرکت شیائومی نیز در مراحل پیشرفته طراحی و تولید چنین دستگاهی قرار دارد. یک منبع معتبر و آگاه ادعا می‌کند که شیائومی نیز قصد دارد گوشی هوشمندی با طراحی تاشو سه‌گانه به بازار عرضه کند.

این منبع که سابقه خوبی در ارائه اطلاعات موثق دارد، اشاره‌ای به مدارک دقیق برای تایید این ادعا نکرده است، اما گفته که این گوشی جدید جزو سری Mix شیائومی خواهد بود. احتمالاً این محصول یا حداقل نمونه اولیه آن در نمایشگاه جهانی موبایل (MWC) در فوریه 2025 رونمایی خواهد شد.

اگر این شایعات صحت داشته باشد، انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در این باره منتشر شود. با توجه به اینکه تنها شش ماه تا زمان برگزاری MWC باقی مانده است و شیائومی اخیراً دو گوشی تاشو جدید را معرفی کرده است، بعید به نظر می‌رسد که گوشی سه‌تایی جدید به زودی روانه بازار شود؛ زیرا این اقدام ممکن است توجه مشتریان به مدل‌های جدید Mix Flip و Mix Fold 4 را کم کند. با نزدیک شدن به فصل تعطیلات، شیائومی ممکن است تصمیم بگیرد این محصول جذاب را به صورت ویژه‌ای معرفی کند.

از سوی دیگر، هوآوی نیز در حال آماده‌سازی گوشی تاشو سه‌گانه خود با طراحی Z شکل است و مدیر عامل این شرکت وعده داده که این محصول در ماه سپتامبر عرضه شود. احتمال دارد که این دستگاه تنها در بازار چین و در مقادیر محدود به عنوان یک آزمایش اولیه به فروش برسد.

ما را دنبال کنید

مطالب مفید