ویژگی‌ها و مشخصات جدید Realme GT7 Pro: همه آنچه که باید بدانید!

مشخصات گوشی Realme GT7 Pro در ماه ژوئن فاش شد و اخیراً اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه به دست ما رسید. این اطلاعات اکنون با یک رندر جدید تکمیل شده است که ظاهراً طراحی پشت گوشی را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد طراحی این گوشی بیشتر شبیه به شیائومی 14 و 14 Pro است تا Realme GT5 Pro که دارای جزیره دوربین بزرگ و دایره‌ای در مرکز بود.

در مقابل، Realme GT7 Pro با طراحی مربعی شکل در قسمت بالای سمت چپ دیده می‌شود. این دستگاه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 به همراه حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و گفته می‌شود باتری 6000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 100 واتی خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود این گوشی با استانداردهای IP68 و IP69 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب همراه باشد.

یکی از دوربین‌های پشتی این گوشی تله‌فوتوی پریسکوپی با زوم اپتیکال 3 برابری است که از سنسور LYT-600 سونی استفاده می‌کند. نمایشگر آن نیز که توسط BOE ساخته شده، دارای چهار لبه خمیده و وضوح “1.5K” خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود Realme GT7 Pro بین ماه‌های اکتبر و دسامبر به صورت رسمی معرفی شود. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی به صورت جهانی عرضه خواهد شد یا خیر، اما به محض دریافت اطلاعات بیشتر شما را در جریان خواهیم گذاشت.

ما را دنبال کنید

مطالب مفید