ترفندهای زرق و برق: انتخاب شینیون موی بلوند متناسب با فرم صورتتان

شینیون موی بلوند؛ نکات مهم برای انتخاب بهترین مدل بر اساس فرم صورت

شینیون موی بلوند یکی از مدل‌های پرطرفدار و شیک برای دختران و بانوان ایرانیه که توی مجالس و مهمونی‌ها حسابی به کار میاد. این مدل مو به خاطر رنگ روشنش خیلی جلب توجه می‌کنه و با لباس‌های مختلف حسابی ست می‌شه. معمولا توی عروسی‌ها، تولدها یا حتی جشن‌های خانوادگی کوچیک، خیلی‌ها دلشون می‌خواد یه تغییر حسابی توی ظاهرشون بدن و شینیون موی بلوند یکی از انتخاب‌های جذابه.

توی ایران، شینیون مو بیشتر توی مهمونی‌ها و مراسم‌های رسمی استفاده می‌شه. با توجه به رنگ خاص بلوند، این مدل مو به ویژه برای دخترهایی که موهاشون رنگ طبیعی تیره‌ست، تغییر چشم‌گیری محسوب می‌شه. خیلی از دخترها برای اینکه شینیونشون بیشتر به چشم بیاد، از موهای مصنوعی یا اکستنشن هم استفاده می‌کنن. اینجوری نه تنها حجم مو بیشتر می‌شه، بلکه می‌شه مدل‌های پیچیده‌تری هم درست کرد.

حالا چرا شینیون موبلوند اینقدر پرطرفداره؟ خب، یکی از دلایل اصلیش اینه که بلوند همیشه نشون‌دهنده‌ی یه نوع خاص از جذابیته. وقتی موها بلونده، صورت به نوعی بازتر و روشن‌تر به نظر میاد. خیلی از دخترها اعتقاد دارن که با این مدل مو، می‌تونن به زیبایی و استایل اروپایی نزدیک بشن. البته این رو هم باید بگیم که شینیون موی بلوند همیشه به هرکسی نمیاد و باید به تناسب رنگ پوست و صورت توجه بشه.

در مورد مدل‌های مختلف شینیون مو بلوند، انتخاب‌ها خیلی زیاده. از مدل‌های ساده و شل گرفته تا مدل‌های پیچیده و حجیم. بعضی‌ها دوست دارن شینیونشون پر از فر و چین‌خوردگی باشه، در حالی که بعضی‌ها هم مدل‌های صاف و کلاسیک رو ترجیح می‌دن. یه مدل دیگه هم هست که توی ایران خیلی پرطرفداره: شینیون نصفی. این مدل هم موها رو از پشت جمع می‌کنه و هم بخشی از موها رو به حال خودش می‌ذاره که نمای جذابی داره.

برای داشتن یه شینیون موی بلوند خوب، جنس مو هم خیلی مهمه. اگه موها نازک و ضعیف باشن، ممکنه شینیون به خوبی انجام نشه یا بعد از چند ساعت خراب بشه. خیلی از آرایشگرها برای اینکه مو بهتر فرم بگیره، از محصولات حجم‌دهنده و تثبیت‌کننده استفاده می‌کنن. این محصولات به مو حجم می‌دن و باعث می‌شن مدل مو تا پایان مراسم حفظ بشه. از طرفی، استفاده از حرارت بالا هم می‌تونه به موها آسیب بزنه، برای همین بهتره قبل از شینیون، موها رو با محصولات محافظت‌کننده آماده کرد.

در نهایت، شینیون موی بلوند نه تنها یه مدل موی زیبا و جذابه، بلکه نشون‌دهنده‌ی تغییر و تنوع در ظاهر هم هست. دختران و بانوان ایرانی با استفاده از این مدل مو، می‌تونن ظاهری متفاوت و به‌روز داشته باشن و توی هر مهمونی و مجلسی بدرخشن. این مدل مو با لباس‌های مختلف ست می‌شه و می‌تونه ترکیبی از سنت و مدرنیته رو به نمایش بذاره.

مطالب جذاب از سراسر وب

Loading more posts…

مطالب مفید