ترندهای آرایشی سبک و شیک اروپایی برای سال ۲۰۲۴

ترندهای میکاپ و آرایش هر ساله تغییرات زیادی می‌کنند و امسال نیز در مدل آرایش لایت، از رنگ‌های خاص و ترندهای متفاوتی استفاده می‌شود. در این مقاله از سبک زندگی در مجله اکالا می‌توانید با میکاپ‌های لایت اروپایی ترند ۲۰۲۴ آشنا شوید.

ترندهای جذاب برای میکاپ لایت جدید

یکی از مهم‌ترین ترندهای میکاپ‌های لایت اروپایی ترند ۲۰۲۴ استفاده از رنگ‌های طبیعی و پاستیلی است. سالم و درخشان بودن پوست صورت در کنار ابروهای طبیعی و کک و مک از محبوب‌ترین ترندهای آرایشی هستند که امسال بیشتر از همیشه دیده می‌شوند. شادابی و براق بودن پوست و همراه با رژ لب‌های براق کننده نیز امسال محبوبیت زیادی دارند.

جالب است که خیلی از مدل‌های آرایشی امسال با کک و مک‌های طبیعی دیده می‌شوند و برخی دیگر نیز با استفاده از رنگ‌های آرایشی روی پوست ایجاد می‌شوند. یکی دیگر از ترندهای آرایشی، استفاده از سایه چشم آبی است که بیشتر از همیشه در مدل‌های آرایشی و ژورنال‌های تبلیغاتی مشاهده می‌شود.

در ادامه می‌توانید با میکاپ‌های لایت اروپایی ترند ۲۰۲۴ آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل‌های کوتاهی مو مصری ۲۰۲۴؛ زیبا و شیک!

۱- رژگونه براق

یکی از محبوب‌ترین میکاپ‌های لایت اروپایی ترند ۲۰۲۴ استفاده از رژگونه براق است. امسال بیشتر از همیشه از رژگونه‌های برق با اکلیل‌های ریز استفاده می‌شود که ظاهری مرطوب و درخشان به پوست می‌بخشد. اگر رژگونه‌ای که استفاده می‌کنید، مات است، می‌توانید از مقداری هایلایتر برای روی گونه‌ها استفاده کنید تا گونه‌هایتان براق و درخشان شوند.

به خاطر داشته باشید که امسال باید رژگونه را روی بالاترین قسمت گونه‌ها یا به اصطلاح ا سیب گونه استفاده کنید تا جلوه جذاب‌تری پیدا کنند. هماهنگ بودن رنگ رژگونه با رنگ رژ لب نیز یکی دیگر از نکاتی است که باید در زمان آرایش کردن به آن توجه کنید.

۲- خط چشم مشکی

یکی از جذاب‌ترین ترندهای آرایشی ۲۰۲۴ استفاده از خط چشم‌های مشکی با دنباله‌های بلند و نازک است. امسال کشیدن خط چشم‌های دنباله‌دار نسبت به سال‌های گذشته محبوبیت بیشتری دارد و به کار گرفتن اشکال خیره کننده و خط چشم‌های گرافیکی نیز بیشتر از همیشه مد است.

بیشتر بخوانید: انواع مدل خط چشم جذاب و ترند ۲۰۲۴

۳- برق لب و رژ لب‌های براق

امسال آرایش براق به شدت ترند است و از همین رو استفاده از رژلب‌های براق و برق لب طرفداران زیادی دارد. برای این که لب‌های شما جلوه زیباتری پیدا کنند، می‌توانید ابتدا از مقداری خط لب یا رژ لب استفاده کنید و بعد روی آن از برق لب، رژ لب براق یا رژ لب‌هایی با اکلیل‌های ریز استفاده کنید.

۴- سایه‌های پاستیلی

در سال ۲۰۲۴ بهتر است برای آرایش کردن از سایه‌های پاستیلی و رنگی استفاده کنید. هماهنگ بودن رنگ سایه با رنگ چشم‌ها و همچنین لباسی که می‌پوشید، جلوه جذاب‌تری به چهره شما می‌بخشد. می‌توانید از چند رنگ سایه پاستیلی در کنار هم استفاده کنید و از رنگ‌های مختلف برای سایه زدن استفاده کنید.

۵- کک و مک صورت

شاید جالب به نظر برسد، اما امسال کک و مک طبیعی پوست بسیار ترند است و از همین رو نیازی نیست برای پوشاندن کک و مک از کرم پودر یا کانسیلر استفاده کنید. اگر روی صورتتان کک و مک ندارید، می‌توانید با استفاده از کرم‌های تیره رنگ برای خودتان کک و مک بکشید و جلوه‌ای خاص به پوستتان ببخشید.

۶- سایه آبی یا سبز

در سال ۲۰۲۴ می‌توانید برای آرایش کردن از سایه‌های آبی و سبز استفاده کنید. امسال بیشتر از سایه‌های براق برای آرایش چشم استفاده می‌شود و استفاده از رنگ آبی و سبز ملایم نیز می‌تواند جلوه‌ای خاص به چشم‌های شما ببخشد.

۷- مژه‌های طبیعی و بلند

بهتر است بدانید که در سال ۲۰۲۴ مژه‌های مصنوعی و بیش از حد بلند دیگر مد نیستند. امسال بهتر است برای بلند کردن مژه‌های طبیعی خودتان از فرمژه و یک ریمل بلند کننده استفاده کنید و کاشت مژه و مژه مصنوعی را به طور کلی فراموش کنید.

اگر مژه‌های کوتاهی دارید، می‌توانید از مژه‌های مصنوعی کاملا طبیعی برای جلوه بخشیدن به چشم‌ها استفاده کنید.

۸- ابروهای طبیعی

امسال بهتر است از مداد ابرو برای پر کردن داخل ابرو استفاده نکنید و اجازه دهید ابروهای شما جلوه‌ای طبیعی داشته باشند. برای مرتب کردن ابروهای طبیعی می‌توانید از ژل ابرو استفاده کنید، اما بهتر است در این کار افراط نکنید تا ظاهر ابروهایتان کاملا طبیعی و مرتب به نظر برسد.

فراموش نکنید که امسال به هیچ عنوان ابروهایتان را کوتاه یا نازک نکنید. اجازه دهید ابروهایتان به صورت طبیعی پر شوند و ظاهری پرپشت و مرتب داشته باشند.

۹- مداد چشم مشکی

امسال می‌توانید برای آرایش کردن از مداد چشم مشکی برای زیر چشم‌ها استفاده کنید. این کار موجب می‌شود تا چشم‌های شما در چهره‌تان بیشتر به چشم بیاید و جلوه جذاب‌تری پیدا کنند. در این روش بهتر است از یک مداد مشکی و نرم به جای خط چشم استفاده کنید و همان مداد را نیز مقداری به زیر چشم ها بکشید تا جلوه چشم‌هایتان بیشتر شود.

۱۰- سایه چشم قهوه‌ای

استفاده از سایه چشم قهوه‌ای یکی از انواع مدل میکاپ لایت اروپایی است که جلوه‌ای فوق العاده زیبا به چشم‌ها می‌بخشد. می‌توانید از این سایه برای قسمت زیر و بالای پلک‌ها استفاده کنید. استفاده از سایه چشم قهوه‌ای برای بالای پلک‌ها نیز موجب کاهش پف پلک می‌شود.

۱۱- سایر میکاپ‌های لایت اروپایی ترند ۲۰۲۴

در این مقاله انواع میکاپ‌های لایت اروپایی ترند ۲۰۲۴ را بررسی کردیم. امسال بیشتر از همیشه آرایشی طبیعی، پوست براق، مژه‌های بلند و طبیعی و سایه‌های پاستیلی مورد توجه هستند و از همین رو می‌توانید با استفاده از این ترندهای جذاب، جلوه‌ای مدرن و زیبا به چهره خودتان ببخشید.

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

مطالب مفید