گلکسی S25 Ultra: باریک‌ترین و سبک‌ترین پرچمدار سامسونگ تا به امروز!

سامسونگ با معرفی گلکسی S25 Ultra، قصد دارد تجربه‌ای بی‌نظیر از یک گوشی هوشمند نازک و سبک ارائه دهد.

بر اساس اطلاعات جدیدی که فاش شده است، گلکسی S25 Ultra ممکن است باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی در میان دستگاه‌های Ultra سال جاری باشد. گفته می‌شود که این گوشی حتی از مدل‌های آینده پیکسل 9 پرو XL و آیفون 16 پرو مکس نیز نازک‌تر و سبک‌تر خواهد بود. همچنین، طراحی جدید این دستگاه احتمالاً راحتی بیشتری در دست گرفتن آن فراهم می‌کند.

در حالی که هنوز چند ماه تا رونمایی رسمی سری گلکسی S25 باقی مانده است، شایعات حاکی از آن است که سامسونگ تغییرات قابل توجهی در طراحی پرچمدار جدید خود ایجاد خواهد کرد. این تغییرات ممکن است شامل گوشه‌های گردتر و طراحی جدید قاب باشد که احساس راحتی بیشتری در دست ایجاد می‌کند. منابع نزدیک به سامسونگ ادعا می‌کنند که گلکسی S25 Ultra نازک‌ترین مدل در سری Ultra خواهد بود و حتی ممکن است از رقبای اپل و گوگل نیز سبک‌تر باشد.

پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که سامسونگ در حال کار بر روی طرحی گردتر برای گلکسی S25 Ultra است که با ایجاد گوشه‌های گرد و قاب جدیدی که به سمت پنل پشتی خم شده، راحتی بیشتری را در دست گرفتن فراهم می‌کند. Ice Universe در گزارشی اعلام کرده است که این مدل جدید از تمامی مدل‌های پرچمدار Ultra رقبای اپل و گوگل نازک‌تر و سبک‌تر خواهد بود.

در مقایسه با گلکسی S24 Ultra که وزنی معادل 233 گرم دارد و پیکسل 9 پرو XL که وزنش به 221 گرم می‌رسد، انتظار می‌رود گلکسی S25 Ultra بیش از 12 گرم سبک‌تر باشد. این کاهش وزن قابل توجه در حالی است که انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با بهبودهای متعدد در یک شاسی نازک‌تر عرضه شود.

همچنین، گلکسی S25 Ultra با یک دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی 3x جدید عرضه خواهد شد که در مقایسه با سنسور 3x 10 مگاپیکسلی مدل قبلی، پیشرفت چشمگیری خواهد داشت. به علاوه، یکی از مدیران سامسونگ تأیید کرده است که این گوشی با ارتقاء قابل توجه در نمایشگر و استفاده از جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام عرضه خواهد شد. با این حال، شایعات حاکی از آن است که این چیپست هیچ بهبودی در بخش باتری و شارژ نخواهد داشت.

ما را دنبال کنید

مطالب مفید