سارافن بلند گل‌گلی دخترانه؛ انتخابی پرنشاط برای استایل‌های تابستانی جذاب!

سارافن بلند گل گلی دخترونه؛ انتخابی شاد و دلنشین برای استایل‌های تابستانی

سارافن بلند گل گلی دخترونه، همون لباسی که تو دوران کودکی خیلی از دخترای ایرانی باهاش خاطره ساختن. این مدل لباس که از همون اول با رنگ‌ها و طرح‌های شاد و پر از گل‌های ریز و درشت تو چشم می‌زنه، واسه خیلی از خانواده‌ها انتخاب اول بود. این سارافن‌ها یه چیز خاص تو خودشون داشتن، یه جوری با پوشیدن‌شون حس شادابی و نشاط می‌اومد تو وجود آدم، انگار بهاری بود که همیشه همراه دخترای کوچیک بود.

از یه طرف، این سارافن‌ها جنسی نرم و لطیف دارن که از پنبه ساخته می‌شه. وقتی یه دختربچه این لباس رو می‌پوشه، دیگه خبری از حساسیت‌های پوستی نیست. راحت و آروم می‌تونه توش بازی کنه، بالا و پایین بپره و از این ور به اون ور بدوه. حتی وقتی هوا گرم می‌شه، این سارافن‌ها به خاطر جنسی که دارن، باعث می‌شن بدن دختر کوچولو خنک بمونه و عرق نکنه. این ویژگی باعث می‌شه که این مدل لباس‌ها واسه استفاده روزمره تو فصل‌های گرم سال خیلی مناسب باشن.

خانواده‌ها هم به خاطر راحتی و سبکی این سارافن‌ها، عاشق‌شون می‌شن. مامان‌ها می‌دونن که با پوشیدن این لباس، دختربچه‌هاشون راحت و خوشحال هستن. به‌علاوه، سارافن‌ها به راحتی شسته می‌شن و می‌تونن تو ماشین لباس‌شویی انداخته بشن، بدون اینکه نگران رنگ و روی لباس باشن. این ویژگی خیلی مهمه، مخصوصاً واسه خانواده‌هایی که بچه‌های کوچیک دارن و همیشه تو فکر شستن لباسای کثیف و لکه‌دارن.

طرح‌های گل‌گلی این سارافن‌ها هم یه داستان دیگه‌اس. این گل‌ها که با رنگ‌های شاد و زنده روی پارچه‌های سارافن نقش بستن، یه جورایی روحیه بچه‌ها رو هم شاد می‌کنن. وقتی دختربچه‌ای یه سارافن با طرح گل‌گلی می‌پوشه، انگار یه تیکه از باغچه‌ی خونه رو با خودش داره. این طرح‌ها یادآور روزهای بهار و تابستون هستن، روزهایی که پر از شادی و بازی تو کوچه و خیابونای محله‌س.

سارافن‌ها معمولاً توی مراسم‌های خانوادگی هم استفاده می‌شن. مثلا، تو جشن تولد یا مهمونی‌های عید، دختربچه‌ها با سارافن‌های رنگارنگ و گل‌گلی حاضر می‌شن. این لباس‌ها هم رسمی هستن و هم راحت، به همین خاطر تو این جور مراسم‌ها یه انتخاب عالی محسوب می‌شن. با این که به نظر ساده میان، ولی همون سادگی و طرح‌های شاداب‌شون باعث می‌شه که تو هر مهمونی‌ای یه جور خاص به چشم بیان.

وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم، یاد سارافن‌های قدیمی که مامانا و مامان‌بزرگا واسه دختربچه‌ها می‌دوختن، دلمون تنگ می‌شه. این سارافن‌ها با عشق و علاقه دوخته می‌شدن و هر کدوم‌شون داستانی داشتن. حالا هم، هرچند که خیلی چیزا تغییر کرده و دنیای مد مدام در حال عوض شدنه، ولی سارافن بلند گل گلی دخترونه هنوز هم یه جای خاص تو دل خیلی از ما داره. هنوز هم وقتی یه دختربچه‌ی کوچیک با اون سارافن رنگی از جلوی چشممون رد می‌شه، انگار یه تیکه از کودکی خودمون رو می‌بینیم که با شادی و خوشحالی داره توی کوچه پس‌کوچه‌های شهر بازی می‌کنه.

مطالب جذاب از سراسر وب

Loading more posts…

مطالب مفید