سامسونگ با رونمایی از Galaxy Z Fold نسخه ویژه با دوربینی با وضوح ۲۰۰ مگاپیکسل، جادوی فتوگرافی را به سطح جدیدی برد!

نسخه ویژه Samsung Galaxy Z Fold با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

شرکت سامسونگ در حال توسعه نسخه‌ای ویژه از گوشی تاشوی Galaxy Z Fold است که در مقایسه با مدل Galaxy Z Fold 6 دارای طراحی باریک‌تری خواهد بود. این نسخه ویژه با دوربین بهبودیافته‌ای همراه خواهد بود که به گفته ایوان بلاس، از یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

انتظار می‌رود این سنسور از نوع ISOCELL HP9 باشد که به تازگی معرفی شده است. هرچند که این سنسور به کیفیت سنسور ISOCELL HP2 که در Galaxy S24 Ultra استفاده شده نمی‌رسد، اما همچنان با تکنولوژی Tetra-pixel، پیکسل‌های ۰.۵۶ میکرومتری و ابعاد ۱/۱.۴ اینچی ارائه می‌شود.

گوشی جدید احتمالاً دارای یک پنل تاشوی ۸ اینچی و یک صفحه نمایش پوششی ۶.۵ اینچی خواهد بود. ضخامت این گوشی در حالت تا شده حدود ۱۰.۶ میلی‌متر خواهد بود. انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری در مورد چیپست، فناوری باتری و ظرفیت آن در زمان عرضه گوشی در سپتامبر یا اکتبر منتشر شود.

نسخه ویژه Galaxy Z Fold قرار است با گوشی‌های Magic V3 و Mix Fold 4 رقابت کند، اما شایعات حاکی از آن است که این رقابت فقط در بازارهای کره و چین رخ خواهد داد. سامسونگ هنوز برنامه‌ای برای عرضه این نسخه ویژه در بازار جهانی ندارد.

ما را دنبال کنید

مطالب مفید