شلوار پسرانه مدرن؛ انتخاب‌های شیک برای استایل‌های کژوال و به‌روز

مدل شلوار پسرانه شیک؛ انتخاب‌های مدرن برای استایل‌های کژوال

مدل شلوار پسرانه شیک همیشه یکی از دغدغه‌های پدر و مادرهاست که برای پسر کوچولوهاشون یه شلوار راحت، شیک و البته مناسب برای موقعیت‌های مختلف انتخاب کنن. بچه‌های ایرانی تو سن‌های پایین علاقه دارن مثل بزرگترا لباس بپوشن و مدل‌هایی رو انتخاب کنن که هم باحال باشه هم راحت. حالا سوال اینه که چی میشه اگه شلوار پسرونه‌ای باشه که هم واسه بازی و پارک خوب باشه، هم وقتی با خانواده میرن مهمونی، شیک به نظر بیاد؟ تو این مقاله می‌خوایم بریم سراغ این موضوع و ببینیم چه مدل‌هایی می‌تونن همه این ویژگی‌ها رو یه جا داشته باشن.

اول از همه باید بگم که جنس پارچه خیلی مهمه. برای مدل شلوار پسرانه شیک باید حواسمون باشه که پارچه‌ها نه زیاد سنگین باشن نه نازک و بی‌دوام. مثلاً پارچه‌های جین نازک و کشی گزینه‌های خوبی‌ان، چون هم راحت‌ان و هم بچه‌ها می‌تونن توشون راحت حرکت کنن. از طرفی پارچه‌های نخی هم انتخاب خوبی‌ان، چون هوا ازشون عبور می‌کنه و تو روزهای گرم بچه‌ها توشون عرق نمی‌کنن. یه نکته دیگه که خیلی مهمه، دوخت محکم و جیب‌های جانبیه؛ چون بچه‌ها دوست دارن همه چیز رو تو جیب‌های شلوارشون قایم کنن!

اما از نظر مدل، چندتا گزینه هست که تو این سال‌ها خیلی طرفدار پیدا کرده. یکی از مدل‌های محبوب، شلوارهای راسته و ساده‌اس که هم با یه تیشرت ساده خوب ست میشه و هم با یه پیراهن مردونه کوچیک و جلیقه شیک. این مدل‌ها معمولاً تو رنگ‌های تیره مثل سورمه‌ای، خاکستری یا مشکی پیدا میشن که واسه هر موقعیتی مناسب‌ان. از طرف دیگه، شلوارهای جین با زانوهای پاره یا سنگشور شده هم هستن که برای استایل‌های روزمره و اسپرت عالی‌ان. این مدل‌ها رو بچه‌ها خیلی دوست دارن چون حس می‌کنن مثل بزرگترا شلوار پوشیدن.

حالا بریم سراغ مدل شلوار پسرانه شیک که واسه مهمونی‌ها و مراسم رسمی مناسب باشه. اینجا دیگه باید بریم سراغ شلوارهای کتان یا پشمی با رنگ‌های روشن‌تر مثل کرم یا قهوه‌ای. این مدل‌ها با یه پیراهن سفید و کت کوچیک خیلی شیک به نظر میان. اگه شلوار یه کم باریک‌تر باشه و با کفش رسمی ست بشه، دیگه همه چیز تکمیله. یه چیز دیگه هم بگم؛ دکمه‌ها و زیپ شلوارها باید راحت باز و بسته بشن، چون بچه‌ها تو این سن‌ها خیلی تو این کارها هنوز وارد نیستن.

حالا واسه اونایی که دنبال یه چیز خاص و منحصر به فرد هستن، شلوارهای چاپی و رنگارنگ هم انتخاب جذابیه. این شلوارها معمولاً با طرح‌های کارتونی یا نقاشی‌های ساده تزئین شدن و واسه مهمونی‌های تولد یا تفریحات خیلی مناسب‌ان. بچه‌ها عاشق این مدل‌ها میشن چون هم جذاب و خنده‌دارن و هم تو چشم میان. البته باید دقت کنیم که این مدل‌ها خیلی جیغ نباشن تا بتونن با بقیه لباس‌ها ست بشن.

آخرین نکته‌ای که باید تو انتخاب مدل شلوار پسرانه شیک بهش توجه کنیم، فصله. تو فصل‌های سرد سال، شلوارهای ضخیم‌تر با آستر نخی خیلی کاربردی‌ان. این شلوارها هم گرما رو حفظ می‌کنن و هم بچه‌ها رو از سرما محفوظ نگه می‌دارن. تو فصل‌های گرم، شلوارهای نازک‌تر و با پارچه‌های تنفسی بهتره انتخاب بشن. شلوارهای کوتاه هم تو تابستون خیلی طرفدار دارن، به شرطی که قدشون خیلی کوتاه نباشه که بچه‌ها تو بازی و تفریح راحت باشن.

مطالب جذاب از سراسر وب

Loading more posts…

مطالب مفید