دستبندهای طلایی که اینستاگرام را تسخیر کرده‌اند؛ شیک‌ترین مدل‌هایی که اینفلوئنسرها عاشقشان هستند!

دستبند طلا ترند اینستاگرام؛ جدیدترین مدل‌های محبوب در بین اینفلوئنسرها

دستبند طلا ترند اینستاگرام این روزها حسابی جای خودش رو بین دخترها و زن‌های ایرانی باز کرده. توی اینستا هر جا که بری، یه عکس از دست یه دختر می‌بینی که یه دستبند طلا انداخته و داره به دنیا پز می‌ده. حالا این فقط به خاطر مد و فشن نیست. دستبند طلا همیشه نماد کلاس و شیک‌پوشی بوده، اما حالا یه جورایی تبدیل شده به یه آیتم ضروری برای هر دختری که می‌خواد توی اینستا و شبکه‌های اجتماعی دیگه حرفی برای گفتن داشته باشه.

شاید خیلی‌ها فکر کنن این فقط یه چیز موقته، ولی واقعیت اینه که دستبند طلا ترند اینستاگرام با فرهنگ و سبک زندگی ایرانی‌ها گره خورده. از همون قدیم طلا همیشه توی زندگی ایرانی‌ها جای خاصی داشته. از هدیه‌های عروسی گرفته تا کادوی تولد و حتی سرمایه‌گذاری. حالا این علاقه به طلا یه جورایی با دنیای مدرن و شبکه‌های اجتماعی تلفیق شده و نتیجه‌اش شده این ترند جدید. دخترها و زن‌ها دستبندهای طلا رو با لباس‌های مختلف ست می‌کنن؛ از تیپ‌های اسپرت و روزمره گرفته تا لباس‌های مجلسی و شیک.

جنس این دستبندها هم خیلی مهمه. بیشتر دستبندهایی که توی اینستا می‌بینی از طلای ۱۸ عیار هستن. این نوع طلا به خاطر مقاومت و براقیتش همیشه محبوب بوده. ولی خب، بعضی‌ها هم هستن که دستبندهای طلای ۲۴ عیار رو انتخاب می‌کنن که خیلی براق‌تره و البته گران‌تر. در عین حال، دستبندهایی هم هستن که با طلا و سنگ‌های قیمتی تزئین شده‌ان و به دست یه زیبایی خاص می‌دن. خیلی از برندهای معروف هم دارن این دستبندها رو طراحی و تولید می‌کنن، از برندهای لوکس و معروف جهانی گرفته تا برندهای ایرانی که دارن کم‌کم جای خودشون رو توی بازار پیدا می‌کنن.

این دستبندها فقط یه زیورآلات ساده نیستن. برای خیلی از دخترها، دستبند طلا ترند اینستاگرام یه نماد از سبک زندگی و شخصیت‌شونه. اونا دوست دارن با این دستبندها به بقیه نشون بدن که چه سلیقه‌ای دارن و چقدر به خودشون اهمیت می‌دن. حتی بعضی از این دستبندها داستان خودشون رو دارن. مثلاً دستبندی که از مادربزرگ به ارث رسیده یا دستبندی که هدیه خاصیه از طرف یه نفر عزیز. هر دستبندی می‌تونه یه معنی و داستان خاص داشته باشه.

توی ایران، اینستاگرام یه جورایی شده ویترین زندگی خیلی‌ها. آدم‌ها می‌خوان بهترین نسخه از خودشون رو نشون بدن، و دستبند طلا یه راه عالی برای این کاره. اون درخشندگی و زیبایی که به دست می‌ده باعث می‌شه یه حس قدرت و اعتماد به نفس هم توی صاحبش ایجاد بشه. دخترها و زن‌ها وقتی یه دستبند طلا به دست دارن، انگار دارن یه تیکه از اون چیزای شیکی که همیشه توی مجله‌ها و فیلم‌ها می‌بینن رو به دست دارن.

دستبند طلا این روزها نه تنها یه ترند اینستاگرامیه، بلکه تبدیل به یه بخش جدانشدنی از هویت مدرن و سبک زندگی دخترها و زن‌های ایرانی شده. این دستبندها همون‌طور که از نسل‌های قبل به یادگار مونده‌ان، حالا هم با یه شکل و شمایل جدید دارن توی دنیای مدرن به کار خودشون ادامه می‌دن. به نظر می‌رسه این ترند حالا حالاها از مد نیفته و همچنان محبوب بمونه، چون طلای خالص همیشه یه جاذبه خاص داره که هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شه.

مطالب جذاب از سراسر وب

Loading more posts…

مطالب مفید