طرح‌های زبرا روی ناخن؛ ۱۵ مدل بی‌نظیر برای داشتن ناخن‌هایی جذاب و زیبا

طرح زبرا روی ناخن؛ 15 مدل فوق‌العاده برای زیبایی ناخن‌ها

طرح زبرا روی ناخن یکی از اون چیزاییه که این روزا بین دخترها و زن‌های ایرانی خیلی طرفدار پیدا کرده. اصلاً هم ربطی به سن و سال نداره. چه توی مدرسه باشی، چه دانشگاه، چه حتی شاغل باشی، همه یه جورایی علاقه دارن به این طرح‌های جدید و خاص. طرح زبرا، با اون خط‌های مشکی و سفیدش، یک حالت خاص و جذاب داره که هم ساده است و هم شیک. از دور که نگاه می‌کنی انگار یه هنره که روی ناخن‌ها حک شده.

وقتی حرف از طرح زبرا روی ناخن میشه، اول از همه باید از رنگ‌هاش بگم. مشکی و سفید، ترکیبی که هم کلاسیکه هم مدرن. این ترکیب رنگ تقریباً با هر لباسی هم جور درمیاد. برای همین، دخترها و زن‌های ایرانی از این طرح برای هر موقعیتی استفاده می‌کنن. مثلاً می‌خوای بری عروسی، یه ناخن زبرا بزن، می‌خوای بری سر کار، باز هم زبرا جواب می‌ده. انگار این طرح هیچ‌وقت از مد نمی‌افته. شاید همین همه‌کاره بودنشه که جذابش کرده.

حالا بریم سراغ اونایی که خودشون توی خونه طرح زبرا روی ناخنشون می‌زنن. یه سری از دخترها و زن‌های ایرانی خیلی به این کار علاقه دارن. توی اینستاگرام هم پره از آموزش‌های مرحله به مرحله که نشون می‌ده چطوری می‌تونی خودت توی خونه ناخن‌هات رو مثل یه ناخن‌کار حرفه‌ای درست کنی. قلم‌موهای مخصوص، لاک‌های ژلی، و حتی برچسب‌های آماده زبرا هم توی بازار هست که کار رو خیلی راحت کرده. اینطوری آدم حس می‌کنه یه جور هنر توی خونه داره.

حالا بریم سراغ ناخن‌کارها. خیلی از دخترها و زن‌ها می‌رن سراغ ناخن‌کارهای حرفه‌ای که طرح زبرا رو روی ناخنشون بزنن. توی سالن‌های زیبایی، طرح زبرا همیشه جزو اون طرح‌های محبوبه که همیشه مشتری داره. ناخن‌کارها هم با استفاده از مواد مرغوب و دستگاه‌های پیشرفته، ناخن‌ها رو طوری طراحی می‌کنن که براق و خوش‌فرم باشه. بعضی‌ها هم با اکلیل و نگین‌های ریز به طرح زبرا جلوه بیشتری می‌دن و اون رو خاص‌تر می‌کنن.

نکته دیگه‌ای که باید بهش اشاره کنم اینه که طرح زبرا فقط برای ناخن‌های دست نیست. خیلی‌ها از این طرح برای ناخن‌های پا هم استفاده می‌کنن. مخصوصاً وقتی که می‌خوان صندل بپوشن و ناخن‌هاشون معلوم باشه. توی تابستون و فصل‌های گرم، طرح زبرا روی ناخن‌های پا هم حسابی جلوه داره و باعث می‌شه که پاها زیبا و مرتب به نظر برسه.

در نهایت، طرح زبرا روی ناخن یه راه عالیه برای اینکه آدم‌ها شخصیت و سلیقه‌شون رو نشون بدن. طرحی که هم جسورانه است و هم لطیف. برای دخترها و زن‌های ایرانی، این طرح یه جور خودابرازیه که بدون اینکه زیاد توی چشم بزنه، بهشون اعتماد به نفس می‌ده. توی دنیای مدرن امروز، هر کسی دنبال یه راهیه که خودش رو نشون بده، و طرح زبرا یکی از اون راه‌هاست.

مطالب جذاب از سراسر وب

Loading more posts…

مطالب مفید