این ۳ مغز آجیل بیشتر از تخم‌مرغ پروتئین دارند

چیزهای شگفت انگیز زیادی در مورد آجیل وجود دارد، از جمله اینکه آنها یک بسته کوچک عالی از فیبر و پروتئین هستند. هر دوی این مواد مغذی با کاهش سرعت هضم و ثابت نگه داشتن سطح قند خون برای انرژی پایدار به سیری شما کمک می کنند.

به گزارش سرگرمی روز، وقتی صحبت از پروتئین می شود، برخی از آجیل ها بیشتر از بقیه می درخشند. در حقیقت، برخی از مغزها به اندازه تخم مرغ دارای پروتئین هستند. از آنجایی که تخم مرغ یکی از بهترین غذاهای پر پروتئین است که می توانید بخورید (6 گرم پروتئین)، ما اغلب از آنها به عنوان نقطه شروع برای کشف نحوه ترکیب سایر غذاها استفاده می کنیم.

1. بادام زمینی

پروتئین: 7 گرم در هر اونس (1/4 فنجان)

بادام زمینی از نظر فنی یک حبوبات است که در زیر زمین رشد می کند، اما به دلیل طعم، بافت و ارزش غذایی به عنوان آجیل مصرف می شود. دلیلی وجود دارد که بادام زمینی آجیل مورد علاقه آمریکاست: آنها مقرون به صرفه، قابل نگهداری و مغذی هستند، با بیش از 7 گرم پروتئین و 2 گرم فیبر در هر اونس. از بادام زمینی به عنوان صبحانه سیر لذت ببرید یا آن را به غذاهای خوش طعمی مانند کرفس با بادام زمینی سرخ شده اضافه کنید.

2. بادام

پروتئین: 6 گرم در هر اونس (23 بادام)

این آجیل یک نیروگاه است و مجموعه ای از مواد مغذی از جمله فیبر و آنتی اکسیدان ها را ارائه می دهد که هر دو از سلامت قلب حمایت می کنند. این آجیل 3.5 گرم فیبر به ازای هر 23 آجیل تامین می کند که بیش از 10 درصد نیاز روزانه شما به فیبر است.

مقداری بادام بدون نمک را به عنوان رویه سالاد اضافه کنید، از آنها به عنوان ماده اصلی کیکی مانند کیک قهوه پرتقالی استفاده کنید، یا با تفت دادن بادام و تهیه یک دسته بادام طعم‌دار، ادویه‌ها را اضافه کنید.

3. پسته

پروتئین: 5.95 گرم در هر اونس بدون پوسته (29 گرم)

پسته به دلیل خواص غذایی باورنکردنی خود، از جمله پتاسیم که فشار خون را تنظیم می کند، ویتامین B6 که از سیستم ایمنی بدن حمایت می کند و منگنز که استخوان ها را می سازد، شایسته تقدیر است. تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف منظم پسته می تواند با افزایش غلظت باکتری های مفید، سلامت میکروبیوم روده شما را بهبود بخشد. پسته به خوبی با پروتئین هایی مانند ماهی و مرغ جفت می شود. از یک غذاساز استفاده کنید تا پسته و آرد سوخاری را در یک آسیاب ریز یا ریز مخلوط کنید و قبل از پختن فیله های ماهی یا مرغ را با این روکش بپوشانید.

مطالب مفید