سقوط سطح رفاه نیروی کار به دوران پیش از کرونا

طبق گزارش جدیدی از دانشکده بازرگانی جانز هاپکینز کری، سلامت، تندرستی و رفاه در محل کار در سال‌های اخیر به طور پیوسته کاهش یافته است زیرا کارفرمایان اقدامات حمایتی و انعطاف‌پذیری را در پاسخ به همه‌گیری کووید-19 ارائه کرده‌اند.

به گفته دیجیاتو، یک نظرسنجی سالانه از بیش از 1.5 میلیون نفر در بیش از 2500 سازمان در ایالات متحده نشان داد که سطح رفاه یا رفاه در محل کار از سال 2019 تا 2023، از سال 2020 شروع شده است افزایش یافته است و از آن زمان به دلیل بازگشت کارگران به ادارات و از دست دادن برخی فرصت های شغلی به کف رسیده است. انعطاف‌پذیری کاری که تعادل بین کار و زندگی را فراهم می‌کند یکی از عوامل کلیدی در طول دوره کرونا بود.

این مطالعه در گزارشی با عنوان «بهزیستی در محیط کار: ایجاد یک محیط کاری سالم برای همه» در دانشگاه جان هاپکینز انجام شد.

بر اساس این نظرسنجی، زنان، آفریقایی‌تبارها و کارمندان جوان‌تر نسبت به همتایان مرد، سفیدپوست و مسن‌تر خود از رفاه کمتری برخوردارند. در این گزارش آمده است که یافته‌های این نظرسنجی در مورد جنسیت و نژاد شکاف نگران‌کننده‌ای را نشان می‌دهد که از «نیاز مستمر سازمان‌ها برای رسیدگی به برابری، شمول و تعلق برای همه کارکنان» حمایت می‌کند.

بخش هایی که امروز کمترین سطح رفاه محیط کار را ثبت کردند

اگرچه تمام صنایعی که در نظرسنجی شرکت کردند روند نزولی یکسانی داشتند، بخش‌های مراقبت‌های بهداشتی، خرده‌فروشی و مهمان‌نوازی پایین‌ترین سطح رفاه محیط کار را ثبت کردند.

میشل بارتون، استادیار دانشکده بازرگانی جانز هاپکینز کری و یکی از نویسندگان این مطالعه گفت:

همه‌گیری کووید-19 آگاهی کارفرمایان را در مورد اهمیت رفاه افزایش داده است و بسیاری از سازمان‌ها برای ایجاد یک محیط کاری مثبت تلاش کرده‌اند. چالش در حال حاضر ادغام این شیوه‌ها در زندگی کاری روزمره است، نه فقط به عنوان پاسخی به یک بحران.»

این تحقیق که با مشارکت Great Place To Work انجام شده است، ابعاد کلیدی ارتقای رفاه در شرکت‌ها را اندازه‌گیری می‌کند: «حمایت ذهنی و عاطفی»، «احساس هدف»، «حمایت شخصی»، «سلامت مالی» و «معنی‌دار». ارتباط».»

شرکت هایی با سطح رفاه بالا ثابت می کنند که نظرسنجی ها و سایر تحقیقات سال ها نشان می دهد. در این گزارش آمده است: «در نظر گرفتن پیشگیرانه رفاه کارکنان، منطق تجاری خوبی است. سلامت روانی و جسمی ضعیف در نیروی کار می تواند سود را از طریق گردش مالی کمتر، کاهش مشارکت، کاهش خدمات مشتری و افزایش هزینه های مراقبت های بهداشتی کاهش دهد.

مطالب مفید