قیمت تور وان ترکیه در شهریور 1403: تجربه‌ای خارجی با هزینه‌ای معقول و اقتصادی!

چند سالی است که وان به یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار برای ایرانیان تبدیل شده است. سفری با مسافت کم که امکان سفر زمینی را نیز دارد.

به گزارش تجارت نیوز،

شهر وان در ساحل شرقی دریاچه وان و در شرق استان وان ترکیه قرار دارد و به دلیل مسافت مناسب با شهرهای مرزی ایران، جاذبه‌های گردشگری، مقرون به صرفه بودن و البته نیاز نداشتن به ویزا به یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای بسیاری از ایرانیان تبدیل شده است. امکان سفر با تور، هواپیما، اتوبوس، وسیله شخصی و حتی قطار، محبوبیت این مکان را دو چندان کرده است. 

قیمت تور وان با توجه به اینکه با چه وسیله‌ای سفر کنیم متفاوت است. قیمت تور با هواپیما از  پنج میلیون و 500 هزار تومان شروع و تا 13 میلیون و 200 هزار تومان متغیر است. مثلا قیمت تور 4 روزه وان با هتل 5 ستاره شامل امکاناتی چون خدمات اینترنت بی‌سیم، رستوران، صرافی، پارکینگ، سالن بیلیارد، سرویس‌دهی در اتاق، امکانات ویژه برای معلولان و موارد دیگر با مبلغ 11 میلیون تومان به فروش می‌رسد. 

قیمت تور وان، زمینی از تبریز برای 3 شب اقامت از 4 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین قیمت تور  از تهران به مقصد وان با قطار برای 3 شب اقامت با مبلغی حدود 4 میلیون و 800 هزار تومان شروع و تا 7 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

به اشتراک گذاری

مطالب مفید