یادمان برزمهری: سفر ابدی به خانه جاودان

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد محمد برزمهری صبح امروز با حضور پیشکسوتان فوتبال استان و اهالی ورزش، مدیران باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن و مسئولین هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان در محل ورزشگاه تختی برگزار شد.

در این مراسم مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان، نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، محمدرضا ساکت عضو هیئت رئیسه فدراسیون، مسعود تابش مدیرعامل پیشین باشگاه سپاهان، رسول کربکندی، منصور ابراهیم‌زاده و چندی دیگر از چهره‌های فوتبال استان حضور داشتند و سخنرانی کردند.

پدرم عاشق سپاهان بود

بابک برزمهری در مراسم تشییع پدرش ضمن تشکر و قدردانی از اهالی فوتبال برای حضور در این مراسم گفت: پدرم فوتبال را در زمین تختی شروع کرد و امروز هم در همین زمین از جهان خداحافظی کرد.

وی افزود: پدرم همیشه می‌گفت که افتخار می‌کند با لباس شاهین فوتبال را شروع و با پیراهن سپاهان از فوتبال خداحافظی کرده است؛ وی تا آخرین لحظه و حتی با وجودی که حرکت کردن برایش سخت شده بود، کنار سپاهان ماند و به این باشگاه عشق می‌ورزید.

بابک برزمهری گفت: من 3 یا 4 سال داشتم که برای دیدن بازی پدرم به ورزشگاه تختی می‌آمدم و از دیدن بازی ایشان لذت می‌بردم؛ می‌دانستم که پدرم محبوب است اما در این دو روز از تماس‌ها و پیام‌های محبت‌آمیزی که دریافت کردم، بیشتر میزان محبوبیت پدرم را فهمیدم و باعث افتخارم است که فرزند این مرد بزرگ هستم.

وی بیان کرد: پدرم عاشق سپاهان بود و همیشه اخبار تیم را پیگیری می‌کرد؛ فکر کنم بهش الهام شده بود که قرار است دستش از دنیا کوتاه شود که با وجود شرایط سختی که داشت، در جام باشگاه‌های آسیا برای آخرین بار به ورزشگاه رفت و بازی سپاهان را از نزدیک دید.

برزمهری به فوتبال این سرزمین خدمت کرد

مهدی آذربایجانی؛ مدیرعامل سپاهان در حاشیه این مراسم گفت: درگذشت استاد برزمهری را به جامعه ورزش و اهالی فوتبال ایران و اصفهان تسلیت می‌گویم؛ استاد برزمهری بزرگمردی بودند که تا آخرین لحظات عمرشان به فوتبال این سرزمین خدمت کردند و علاوه بر برجستگی‌های فنی، مرد اخلاق و ادب بودند.

وی افزود: بعید می‌دانم که جای خالی ایشان به این راحتی پر شود؛ خداوند استاد برزمهری را رحمت کند و امیدوارم که روح‌شان در قرین رحمت الهی باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با یادآوری حضور زنده‌یاد برزمهری در کنار تیم سپاهان گفت: استاد برزمهری در سخت‌ترین شرایط هم کنار باشگاه بودند و این ناشی از عشق، علاقه مردانگی ایشان بود؛ استاد برزمهری عاشق فوتبال و سپاهان بود و امروز مردم هم برای مراسم تشییع پیکر ایشان تشریف آوردند تا به این عشق و مردانگی پاسخ دهند.

استادی که الگو بود

رسول کربکندی؛ پیشکسوت تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز در این مراسم گفت: صحبت کردن درمورد مرد بزرگی مثل برزمهری آسان نیست؛ مرد بزرگی را از دست دادیم و همه ما ناراحت هستیم.

وی افزود: زنده‌یاد برزمهری برای خود من هم که گلر بودم، الگو بود و صحبت کردن برایم خیلی سخت است؛ به خانواده استاد برزمهری، دوستان و همه اهالی فوتبال تسلیت می‌گویم.

استاد برزمهری از نظر فنی و اخلاقی الگو بود

پیشکسوت تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم دیگر این روزهای تلخ تکرار نشوند و وقتی وارد استادیم تختی می‌شویم، تنها خاطرات بازی کردن در استادیوم برایمان زنده شود.

منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی سابق ذوب‌آهن هم در حاشیه این مراسم گفت: استاد برزمهری روزگاری در ورزشگاه‌های کشور از دروازه تیم‌های شاهین، سپاهان و تیم ملی محافظت می‌کرد و امروز به سمت ابدیت پرواز کرد.

وی افزود: استاد برزمهری از نظر اخلاقی وفنی الگوی ورزشکاران بودند و آرزو می‌کنم که همه کسانی که ایشان را می‌شناختند، همیشه به یادش باشند.

به گزارش سلام نو، پیکر محمد برزمهری به باغ رضوان اصفهان منتقل و با همراهی اهالی ورزش و خانواده مرحوم به خاک سپرده شد.

مطالب مفید