رنگ‌های پرطرفدار پاییز ۲۰۲۴؛ با این انتخاب‌ها همیشه پیشتاز باقی بمانید

پاییز هر سال معمولا استفاده از رنگ‌های تیره و خنثی محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند؛ اما در پاییز ۲۰۲۴ در کنار رنگ های خنثی، از رنگ‌های متمایز و خاصی در دنیای مد رونمایی شده است. استفاده از رنگ‌های ترند پاییزی در لباس، دکوراسیون و حتی آرایش و مدل مو به شما کمک می‌کند تا همیشه یک قدم از دیگران جلوتر باشید و به روزتر و جذاب‌تر به نظر برسید. در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید با رنگ‌های ترند پاییزی ۲۰۲۴ آشنا شوید.

محبوب‌ترین رنگ‌های ترند پاییز ۲۰۲۴

پوشیدن لباس‌های به روز با رنگ‌های ترند و مد سال برای علاقه‌مندان به دنیای مد و فشن اهمیت زیادی دارد. امسال پاییز می‌توانید از رنگ‌های جذاب و خاصی در لباس پوشیدن استفاده کنید و همه ما این تنوع شگفت انگیز را مدیون دنیای مد و برندهای معروف هستیم.

از طرف دیگر هر ساله با اعلام ترندهای رنگ سال برای لباس و آرایش، رنگ‌هایی نیز برای استفاده از دکوراسیون داخلی معرفی می‌شوند. پاییز امسال می‌توانید با اضافه کردن رنگ‌های خاص و شگفت انگیز به دکوراسیون خانه جلوه‌ای لوکس‌تر و جذاب‌تر ببخشید.

در ادامه به جذاب‌ترین رنگ‌های ترند پاییز ۲۰۲۴ اشاره شده است.

۱- رنگ کرم روشن

رنگ کرم روشن که در برخی ژورنال‌ها به عنوان رنگ گلابی پخته شده نیز معرفی شده است، یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های پاییز امسال است که می‌توانید از آن در لباس پوشیدن و همچنین دکوراسیون منزل و محل کار خود استفاده کنید.

یک رنگ فوق العاده ملایم و جذاب بین رنگ سفید و بژ که موجب القای حس آرامش، صداقت و ثبات در مخاطب می‌شود. می‌توانید از این رنگ برای تهیه انواع لباس‌های بافت، کت، شلوار، کت‌های خز و همچنین مبلمان و تجهیزات دکوراسیون منزل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: رنگ سال ۲۰۲۴ چیست؟ | بررسی رنگ سال ۱۴۰۳

۲- زرد تیره یا زرد تخم مرغی

یکی دیگر از رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴ که می‌توانید از آن برای تهیه لباس و طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده کنید، رنگ زرد تخم مرغی یا رنگ زرده تخم مرغ است.

این زرد تیره مایل به نارنجی جلوه‌ای لوکس و گران قیمت به استایل و دکوراسیون شما می‌بخشد و انرژی فوق العاده زیادی دارد. رنگ زرد فوق العاده گرم است و می‌توانید حس آرامش و درون نگری متفکرانه را در مخاطب زنده کند.

۳- سبز روشن

سبز روشن خاصی که امسال پاییز بیشتر به چشم می‌خورد سبز واسابی (Wasabi green) است که رنگی جذاب و عجیب در میان دیگر سبزها به نظر می‌رسد.

این رنگ یکی از متمایزترین انواع رنگ سبز است که انرژی فوق العاده زیادی دارد و می‌توانید از آن برای تهیه لباس و همچنین اکسسوری‌های مختلف و تزیین دکوراسیون منزل استفاده کنید. استفاده از این رنگ سبز در کنار رنگ‌های خنثی و همچنین طیف های تیره رنگ سبز ایده خوبی برای ست کردن لباس و طراحی دکوراسیون است.

بیشتر بخوانید: پاییز و زمستان امسال چه چیزهایی ترند هستند و از مد نیفتاده‌اند؟

۴- رنگ بنفش تیره

به جرات می‌توان گفت که بنفش تیره از جذاب‌ترین و زیباترین انواع رنگ‌ها در پاییز ۲۰۲۴ است که جلوه‌ای بی‌نهایت چشم نواز به استایل شما می‌بخشد.

این رنگ سرشار از انرژی است و می‌توانید از آن برای رنگ آمیزی یک قسمت از دیوار منزل یا خرید اکسسوری‌ها و مبلمان خانه استفاده کنید و دکوراسیون منزل یا محل کارتان را مطابق با استانداردهای دنیای مد آپدیت کنید. اگر به دنبال رنگ ناخن ترند سال ۲۰۲۴ هستید نیز، رنگ بنفش سیر می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

۵- آبی

آبی یکی از پویاترین و قدرتمندترین رنگ‌های پاییز ۱۴۰۳ است که می‌توانید از این رنگ فوق العاده برای تهیه انواع لباس‌های مجلسی، لباس ابریشم و همچنین کت و شلوارهای مد روز استفاده کنید. اضافه کردن این رنگ جلوه شگفت انگیزی به دکوراسیون شما می‌بخشد و می‌توانید از آن برای تهیه کیف و کفش و سایر اکسسوری‌ها نیز استفاده کنید.

امسال پاییز همه طیف رنگ‌های آبی در دنیای مد به چشم می‌خورد، اما رنگ آبی کبالت، نیلی متالیک و همچنین آبی اقیانوسی بیشتر از دیگر آبی‌ها ترند هستند. ترکیب کردن انواع رنگ آبی در کنار هم می‌تواند ایده خوبی برای استایل کردن و همچنین ست کردن مبلمان با اکسسوری‌های منزل باشد.

بیشتر بخوانید: ترندترین فیس فریم‌های مو

۶- زیتونی تیره

از جذاب‌ترین رنگ‌های پاییز و زمستان ۱۴۰۳ می‌توان به رنگ زیتونی تیره اشاره کرد. این رنگ برگرفته از طبیعت است و از همین رو احساس آرامش و امنیت وصف ناپذیری را به مخاطب القا می‌کند.

می‌توانید این رنگ را با طیف‌های مختلف سبز ست کنید یا از رنگ‌هایی مثل کرم، سفید، زغالی، مشکی و طوسی برای ست کردن با آن کمک بگیرید. امسال استفاده از رنگ زیتونی تیره در دنیای مد کمی بیشتر از دیگر رنگ‌ها به چشم می‌خورد و احتمالا در دنیای دکوراسیون، اکسسوری‌ها و کیف و کفش نیز شاهد مدل‌های جذابی با این رنگ خواهیم بود.

۷- خاکستری

رنگ خاکستری حس پایداری و اطمینان خاطر را به مخاطب القا می‌کند و یکی از بهترین رنگ‌های ترند پاییزی ۲۰۲۴ برای انواع لباس های پاییزی و انواع کت و شلوار است که می‌توانید آن را در کنار هر رنگ دیگری که دوست دارید ست کنید.

استفاده از این رنگ در استایل پاییزی، موجب شیک‌تر به نظر رسیدن شما می‌شود و یک رنگ مکمل در کنار رنگ‌های دیگر است که می‌توانید استایل شما را تکمیل کند. می‌توانید از این رنگ برای طراحی دکوراسیون داخلی و خرید انواع اکسسوری و مبلمان نیز استفاده کنید.

این رنگ برای افرادی که به سبک لباس پوشیدن مینیمال علاقه دارند، گزینه فوق العاده‌ای محسوب می‌شود و برای همه نوع سلیقه‌ها و هر سن و سالی نیز مناسب است.

در این مقاله از مجله دانستنی اکالا به جذاب‌ترین و محبوب‌ترین رنگ‌های ترند پاییزی ۲۰۲۴ اشاره شد. به کار بردن این رنگ‌ها در استایل و استفاده از آن‌ها برای تزیین دکوراسیون می‌تواند برای علاقه مندان به دنیای مد و ترندهای روز بسیار جذاب باشد. فراموش نکنید که برای انتخاب رنگ لباس خودتان، حتما در کنار ترندهای روز به رنگ پوست و استایل شخصی‌تان نیز توجه کنید.

 منابع: hempshowtex، lofficielusa

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

مطالب مفید