نیسان سیلفی مکس ادیشن با قیمت جدید در بازار ایران عرضه شد!

ارسال شده توسط: زری یاوری 22 شهریور 1403 ساعت 16:24

بالاخره قیمت نیسان سیلفی مکس ادیشن در سامانه خودروهای وارداتی با اختلاف قیمتی بسیار کمی نسبت به بازار مشخص شد.

شرکت نامی خودرو که یکی از بزرگترین واردکنندگان خودروهای نیسان در ایران بوده، پس از ثبت شرکت خود در سامانه خودروهای وارداتی خبر از عرضه سری جدید نیسان سیلفی مکس ادیشن داد.

نیسان سیلفی مکس ادیشن با چه قیمتی در ایران به فروش خواهد رسید؟

نامی خودرو برخلاف 6 شرکت واردکننده خودروهای ژاپنی، طبق وعده‌هایی که به مشتریانش داد در مدت زمان کمی خودروهای نیسان سیلفی را در بازار عرضه کرد.

این شرکت که در اولین سری از محموله‌های وارداتی‌اش نیسان سیلفی را وارد کرده، قیمت سری مکس ادیشن و پلاس نیسان سیلفی را مشخص نموده است.

نامی خودرو سری پلاس سیلفی را با اختلاف 1 میلیارد تومانی نسبت به نسخه مکس ادیشن قیمت گذاری کرده. لازم به ذکر است که نیسان سیلفی پلاس توسط شرکت آمیتیس خودرو در ایران عرضه خواهد شد.

نسخه پلاس نسبت به سری مکس ادیشن از امکانات رفاهی کمتری برخوردار است اما در حیطه مشخصات فنی و قدرت موتوری این دو خودرو تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

قیمت تمام شده این خودروی سدان ژاپنی برای خریداران در بازار آزاد و آن‌هایی که در سامانه ثبت نام نموده‌اند به شرح زیر است:

                               نام خودرو           نیسان سیلفی مکس ادیشنقیمت فروش در سامانه          2,350,000,000قیمت بازار         4,400,000,000

مشخصات فنی نیسان سیلفی

سیلفی وراداتی که نامی خودرو در ایران عرضه می‌کند از نوع هیبریدی بوده که دارای پیشرانه 1.2 لیتری تنفس طبیعی است که از یک موتور برقی بهره می‌برد.

همچنین موتور این خودرو 133 اسب بخار قدرت داشته و 300 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. همچنین پیشرانه بنزینی این خودرو صرفا نقش ژنراتور را دارد و چرخ‌های جلو از آن بهره‌ای نمی‌برند.

دیگر امکانات این خودرو شامل:

ترمز ضدقفل با توزیع الکترونیکی کنترل پایداری الکترونیکی ترمز کمکی الکترونیکی سیستم ترمز کنترل لغزش در زمان شتاب‌گیری ترمز پارک برقی کنترل حرکت خودرو در سربالایی سیستم کنترل دینامیک خودرو سیستم پایش فشار باد تایرها کنترل ردیابی هوشمند ترمز اضطراری اتوماتیک سیستم ضد سرقت الکترونیکی سیستم هشدار خروج از خطوط ترمز اضطراری اتوماتیک

لازم به ذکر است که آنچه که شرکت نامی خودرو برای عرضه در بازار ایران در نظر گرفته، تماما برقی بوده و به سامانه اختصاصی شرکت نیسان به نام e-Power متصل است.

پیشینه خبر: آئودی RS 7 تیونینگ منصوری حتی از هایپرکار بوگاتی ویرون قدرتمندتر است نسل جدید نیسان مورانو با مشخصات فنی و ظاهر متفاوت رونمایی خواهد شد

مطالب مفید