باورکردنی نیست! منصوری آئودی RS 7 را به هیولایی تبدیل کرده که حتی بوگاتی ویرون را نیز پشت سر می‌گذارد!

ارسال شده توسط: شایان مددی 22 شهریور 1403 ساعت 08:47

منصوری نسخه ویژه آئودی RS 7 را معرفی کرد. مهندسان این شرکت تیونینگ با ارتقای موتور این خودرو، از آن بیش از 1000 اسب بخار خروجی گرفته‌اند.

منصوری که همیشه با معرفی ساخته‌های پرزرق و برق دنبال‌کنندگان اخبار خودرو را به تعجب وا می‌دارد، از نسخه ویژه آئودی RS 7 با تغییرات ظاهری و پیشرانه ارتقاء یافته رونمایی کرد. بر خلاف خیلی از ساخته‌های این شرکت تیونینگ مطرح، در نمای بیرونی این خودرو اثری از شلوغ‌کاری نیست و از قضا همین باعث جذابیت آن شده است. مهندسان منصوری همچنین پیشرانه آن را به میزان چشمگیری ارتقا داده‌اند.

معرفی نسخه ویژه آئودی RS 7 از منصوری

منصوری تغییر برجسته‌ای در طراحی نمای بیرونی این خودرو به وجود نیاورده؛ مثلاً الگو جلوپنجره کم و بیش تفاوتی با نسخه معمولی ندارد و لوگو مشکی‌رنگ چهارحلقه آئودی دست‌نخورده مانده است. با این حال، المان‌های فیبر کربنی در سپر جلو و ورودی‌های کناری به چشم می‌خورند و بخش‌هایی نظیر قاب آینه‌های بغل، گلگیرهای جلو و پنل‌های کناری از تریم جدید برخوردار شده‌اند. تریم نارنجی هم در قسمت‌های مختلف نمای بیرونی و در کالیپرهای ترمز دیده می‌شود.

طراحان منصوری برای ناحیه عقب هم چهار خروجی اگزوز و دیفیوزر جدید در نظر گرفته‌اند. همچنین لوگو RS 7 از سمت چپ قابل پلاک برداشته شده و به‌جای آن، نشانی جدید در سمت راست آن با نوشته P1050، نام این نسخه ویژه، نصب شده است.

در پیروی از نمای بیرونی، رنگ نارنجی بخش عمده فضای داخلی آئودی RS 7 را به خود اختصاص داده است. این رنگ را در جای‌جای کابین این خودرو می‌توان مشاهده کرد؛ نظیر داشبورد، رودری‌ها، صندلی‌ها، دستگیره‌ها، آفتاب‌گیرها، هدلاینر، کمربندها، غربیلک فرمان و قسمت‌های دیگر. تریم فلزی و نشان‌های منصوری هم این تریم نارانجی را تکمیل می‌کنند.

آئودی RS 7 پرفورمنس با اتکا به موتور 4 لیتری V8 توئین توربو خود می‌تواند 629 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور تولید کند و در حالی که حداکثر سرعت آن به 250 کیلومتر بر ساعت می‌رسد، ظرف 3.3 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب می‌گیرد. نسخه تیون شده توسط منصوری توانایی تولید 1035 اسب بخار قدرت و 1200 نیوتن متر گشتاور را دارد و نیم ثانیه زودتر 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را طی می‌کند.

منصوری قیمت نسخه ویژه آئودی RS 7 را مشخص نکرد، اما گفتنی است که نسخه معمولی این خودرو با قیمت 128 هزار و 600 دلار در آمریکا عرضه می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید: تویوتا سوپرا تیونینگ منهارت یک خودرو اسپرت ژاپنی تمام‌عیار است ماشین جدید کیم کارداشیان یک رنج روور خاص است + عکس این لندرور دیفندر حیرت انگیز، دست‌پخت جدید کوروش منصوری است مرسدس بنز AMG S 63 E منصوری با پیشرانه 950 اسب بخاری، یک ابرخودرو است

مطالب مفید