جزیره کیش، حالا با اینترنت وای‌فای رایگان: دسترسی عمومی به شبکه در زیبایی بی‌پایان!

ارسال شده توسط: زری یاوری 22 شهریور 1403 ساعت 20:11

برای اولین بار در ایران، ساکنین منطقه آزاد کیش امکان بهره‌مندی از اینترنت وای فای رایگان را خواهند داشت.

پس از تلاش بسیار فعالان حوزه فناوری، بالاخره یکی از شهرهای ایران مجهز به چتر اینترنتی رایگان شد. این درحالی است که اکثر کشورهای توسعه یافته که گردشگران بسیاری را در خود جای می‌دهند، این امکان را برای شهروندان خود فراهم می‌کنند.

جزئیات ارائه اینترنت وای فای رایگان در جزیره کیش

علی سوری، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش از دسترسی ساکنین این شهر به چتر اینترنت وای فای رایگان پرسرعت خبر داد.

سوری در حاشیه بهره‌برداری از این طرح اظهار کرد: این چتر اینترنتی از سرعت نسل 6 استفاده می‌کند که به صورت کاملا رایگان در اختیار کلیه شهروندان کیش قرار می‌گیرد.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش درخصوص پشتیبانی تلفن‌های همراه از این طرح گفت: کلیه گوشی‌های هوشمند نسل جدید از اینترنت وای‌فای رایگان بهره خواهند برد.

وی ضمن اشاره به راه‌اندازی این طرح در اسکله تفریحی، یادآور شد: کلیه معابر عمومی مرکز شهر، به وای‌فای پرسرعت این چتر اینترنتی مجهز هستند.

علی سوری در پایان صحبت‌هایش اعلام کرد: امکان بهره‌مندی از این طرح برای تمامی شهرواندن و همچنین گردشگران داخلی و خارجی محیا است.

شهروندان می‌توانند پس از روشن نمودن وای‌فای خود صرفا با وارد کردن کدملی و شماره تلفن همراه خود به چتر اینترنتی کیش در محدوده‌های اعلام شده، متصل شوند.

پیشینه خبر: همراه هوشمند آینده پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه را دریافت کرد لیست گوشی‌هایی که بدون دیش به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک متصل می‌شوند

مطالب مفید