خرید ملک در وان ترکیه چه مزایایی دارد؟

خرید ملک در وان ترکیه چه مزایایی دارد؟

خرید ملک در وان ترکیه یکی از روش‌هایی است که به شما کمک می‌کند بتوانید برای مدت در این کشور زندگی کنید. بهتر است بدانید در صورتی که به دنبال اقامت موقت در ترکیه هستید، نیازی به خرید ملک نیست. اما اگر می‌خواهید برای سرمایه گذاری ملک در ترکیه اقدام کنید، می‌توانید وان را به عنوان یک شهر مناسب در نظر بگیرید. همچنین، باید بدانید که برای دریافت شهروندی ترکیه باید برخی از قوانین را بررسی کنید. در صورتی که می‌خواهید با خرید ملک اقامت بگیرید، قیمت ملک باید حداقل 400 هزار دلار باشد. همچنین، خانه باید از یک شخص ترک خریداری شود و قبلا بر روی خانه درخواست اقامت داده نشده باشد.

وان شهری کوچک و نزدیک به ایران

یکی از مهمترین مزایایی که خرید ملک در وان ترکیه برای افراد به همراه دارد این است که وان شهری نزدیک به ایران است و همین امر باعث می‌شود که رفت و آمد برای ایرانیان ساده‌تر باشد. این شهر بخش اعظمی از تاریخ ترکیه را در خود جای داده است و برای کسانی که به دنبال زندگی در یک شهر تاریخی و آرام هستند، گزینه بسیار خوبی است. همچنین، وان ترکیه پر از گربه است و کسانی که به گربه علاقه دارند، با خرید ملک در وان ترکیه می‌توانند به اهداف خود برسند.

آیا خرید ملک در وان ترکیه ما را به دریافت اقامت می‌رساند؟

بهترا ست بدانید خرید ملک در وان ترکیه تنها کاری نیست که شما باید در پروسه دریافت اقامت انجام دهید. در صورتی که به دنبال دریافت شهروندی این کشور هستید، بهتر است قبل از خرید ملک در وان ترکیه تمامی قوانین آپدیت‌شده شهرونی را بررسی کنید. برای دریافت اقامت باید بیمه پرداخت شود و برخی از کارها به صورت قانونی و حقوقی انجام شوند. همچنین، مبلغ خانه باید حداقل 400 هزار دلار باشد تا دولت ترکیه اقامت را به افراد متقاضی ارائه دهد.

نکات مهم برای سرمایه گذاری ملک در ترکیه

در صورتی که به دنبال سرمایه گذاری ملک در ترکیه هستید، بهتر است به برخی از موارد توجه داشته باشید:

  • شهرهای توریستی ترکیه مانند استانبول دارای شرایط بهتری برای سرمایه‌گذاری هستند. زیرا قیمت ملک در این شهرها رو به افزایش است.

  • خرید ملک به تنهایی باعث دریافت اقامت این کشور نمی‌شود. مبلغ خانه خریداری شده باید حداقل 400 هزار دلار باشد که در پروسه دریافت اقامت قرار گیرید.

  • سرمایه گذاری ملک در ترکیه باید طبق قوانین ترکیه صورت گیرد. بهتر است قبل از اینکار با شرکتهای معتبری که در این زمینه تخصص دارند، مشورت کنید.

مزایای دریافت شهروندی ترکیه

زمانی که شهروندی ترکیه را دریافت کنید، می‌توانید به مزایای زیادی دست پیدا کنید که برخی از آنها به شرح زیر هستند:

  • شما می‌توانید از خدمات دولتی و رایگان این کشور در امور درمانی استفاده کنید.

  • تحصیلات در کشور ترکیه رایگان می‌شود.

  • زمانی که وارد دانشگاه شوید، می‌توانید از طرح‌های مختلف دانشگاه‌های ترکیه استفاده نمایید و تحصیلات خود را ادامه دهید.

  • مزایای کامل حق بازنشستگی در کشور ترکیه به کسانی که دارای پاسپورت این کشور هستند، تعلق می‌گیرد.

برای خرید ملک در وان ترکیه از چه طریقی اقدام کنیم؟

خرید ملک در وان ترکیه می‌تواند شما را در مسیری قرار دهد که شهروندی ترکیه را بدست بیاورد. سرمایه گذاری ملک در ترکیه گزینه خوبی است. آمارها نشان می‌دهند که قیمت ملک در ترکیه از گذشته تا به امروز روند افزایشی داشته است. البته باید بدانید که رشد قیمت خانه در وان ترکیه در مقایسه با شهرهای بزرگ و توریستی ترکیه مانند استانبول کمتر است. بنابراین، بهتر است با یک شرکت معتبر در تماس باشید و اطلاعات را از آنها دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید ملک بگیرید.

شرکت MTC HOME با همکاری مدیران موفق و با تجربه توانسته است خدمات گسترده‌ای را در زمینه سرمایه‌گذاری، خرید ملک و خدمات حقوقی و مالی در تجارت بین‌المللی به کسانی ارائه دهد که قصد دارند در خارج از مرزهای ایران فعالیت کنند. ارائه مشاوره جهت سرمایه‌گذاری در بخش املاک ترکیه، خرید خانه‌های ویلایی به صورت نوساز، پیش فروش پروژه‌های درحال ساخت از جمله خدماتی است که توسط این تیم ارائه می‌شود. همچنین، این تیم کاری خدماتی مانند طی کردن مراحل قانونی خرید ملک و دریافت سند مالکیت و ثبت شهرداری، دریافت پاسپورت و اقامت دائم ترکیه و افتتاح حساب بانکی را نیز برای متقاضیان انجام می‌دهد.

مطالب مفید