9 راهکار شگفت‌انگیز برای اینکه شوهرتان با شور و اشتیاق شما را دنبال کند

به عنوان یک زن، در شریک زندگی خود به دنبال چه چیزهایی هستید؟ کسی که طبیعتی دوست داشتنی دارد، به طرز جالبی شوخ و بامزه است، روحیه‌ای دلسوز دارد یا به‌طور شگفت‌انگیزی زیباست. همه اینها خوب است اما آن چیزی که هر زن آرزو دارد این است که شوهرش از او حرف شنوی داشته باشد و خواسته‌های او را انجام دهد.

در این مقاله از مجله اُکالا می‌خواهیم در مورد ترفندهایی صحبت کنیم که باعث می‌شود شوهرتان حرفتان را گوش کند و خواسته‌های شما را بی تردید انجام دهد. با ما همراه باشید.

بدون شک هر زن شوهری می‌خواهد که از او پیروی کند. کسی که در رختخواب برای شما صبحانه می‌آورد، خانه را تمیز می‌کند، در شستن ظرف‌ها کمک می‌کند، شام را آماده می‌کند و خیلی چیزهای دیگر. آیا این خواسته‌های بیشتر شبیه فانتزی و خواسته‌های خیالی نیست؟ اگرچه همه اینها در واقعیت زیاد اتفاق نمی‌افتد، ولی ما ترفندهایی را برای شما آورده‌ایم که می‌توانید برای تحقق این آرزو، آنها امتحان کنید.

۱. سوئیچ غر زدن آزار دهنده را ببندید.

این طبیعت انسان است که گاهی غر بزند و از چیزهایی که ناراحتش می‌کنند گله کند. این موضوع مخصوصاً بعد از دوران اولیه ازدواج، که سراسر خوش بینی و خوشحالی است، زیاد می‌شود. اما اگر می‌خواهید شوهرتان شبیه کسی شود که آرزویش را دارید، باید دکمه توقف نق زدن را فشار دهید.

نق زدن و غر زدن مداوم شوهر شما را وادار می‌کند دقیقاً برعکس آنچه از او می‌خواهید عمل کند. همه آدم‌ها در مقابل غر زدن زیاد واکنش‌های دفاعی نشان می‌دهند، اما مردها در این مورد از زنان بدتر عمل می‌کنند و مثل بچه‌ها کوچکی هستند که باید در رفتار با آنان دقت کرد تا اصطلاحاً سر لج نیفتند.

۲. از او تعریف کنید.

یک تعریف و تمجید شیرین، قدردانی از کاری که به خوبی انجام شده است، و هر از گاهی به پشت شوهرتان دست زدن و دست مریزاد گفتن، می‌تواند معجزه کند. حتی وقتی به جای هویج که واقعاً درخواستش کردید از سبزی فروش برای شما گل کلم می‌گیرد، با تعریف کردن از شوهرتان به او کمک می‌کنید و دفعات بعدی با دقت بیشتری پی خواسته شما برود.

مثلاً در مورد همین اشتباه، باید ابتدا از او تشکر و قدردانی کنید و بگویید چقدر با ملاحظه و مهربان است که برای شما خرید کرده است، حتی به اشتباه.

بیشتر بخوانید: دشمن‌های خطرناک زندگی زناشویی

۳. زمانی از او کاری بخواهید که حواسش پرت نیست.

مردها عموماً آدم‌های تک بعدی هستند، به این معنا که نمی‌توانند همزمان حواس مختلف خود را به کار ببندند. مثلاً در زمان دیدین فوتبال، یا بازی با پلی استیشن، طوری غرق می‌شوند که صداهای دیگر را نمی‌شنوند.

اگر در این زمان‌ها از شوهرتان چیزی بخواهید حتی میلیون‌ها بار، کار شما انجام نمی‌شود چرا که شوهرتان اصلاً درخواست شما را نشنیده است. بنابراین در زمانی که او حواسش کاملاً به شماست با او صحبت کنید و در غیر این صورت صبر کنید تا او از دنیای خود بیرون بیاید.

۴. او را در حضور پدر و مادرش تحسین کنید.

اگر می‌خواهید تا آخر عمر ملکه، فرشته و ارباب او باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که او را در مقابل پدر و مادرش تحسین کنید. این کار به شوهر شما روحیه زیادی می‌بخشد و باعث می‌شود نسبت شما قدردان باشد. انجام این کار، در مقابل دوستانش، ممکن است امتیاز اضافی را نیز برای شما به ارمغان بیاورد. پس در جمع کاری کنید که او به خودش افتخار کند.

او در واقع می‌داند که آن همه ویژگی خوب ندارد! و این از لطف شماست که فقط خوبی‌های او را یادآوری می‌کنید. بهتر است این تعریف‌ها در مورد کارهایی باشد که او برای شما یا خانه انجام داده است که به انجام دوباره و بهتر آن ترغیب شود.

۵. دلسوز باشید.

شفقت کلید روابط شاد است و بنابراین، با شوهرتان نیز باید هنر دلسوز بودن را تمرین کنید. محبت و رفتار ملایم شما نسبت به او، خود به خود او را ذوب می‌کند تا آنچه را که می‌خواهید انجام دهد. پذیرای آنچه او از شما می‌خواهد نیز باشید. به هر حال، یک رابطه بر اساس اصل دادن و گرفتن کار می‌کند. مهربانی با او و توجه به خواسته‌های شوهرتان باعث می‌شود او نیز متقابلاً خواسته‌های شما را مهم بداند.

۶. او را با فهرستی از کارهایی که باید انجام دهد، بیش از حد درگیر نکنید.

مردان در انجام کارهای خانه تنبل هستند. بنابراین، شما هستید که باید در اینجا هوشمندانه عمل کنید. وقتی تمام توجه او را به خود جلب کردید، او را وادار به انجام تنها یک کار کنید. ممکن است لیستی از کارهایی داشته باشید که ممکن است بخواهید او انجام دهد مانند تمیز کردن انباری، تعمیر چراغ‌های ماشین یا تیز کردن ابزار آشپزخانه شما.

کل لیست را یکباره به او تحویل ندهید. کارها را به مراحل کوچک تقسیم کنید و پس از انجام یک کار، قدردان “زحمت” او باشید و سپس به سراغ دیگری بروید.

۷. مسائل را خیلی جدی نگیرید.

ما می‌توانیم برای کوچک‌ترین چیزها عصبانی و ناراحت شویم. ما به دلایلی عجیب احساس می‌کنیم که هر کاری که شوهرانمان انجام می‌دهند یا می‌گویند، مستقیم یا غیرمستقیم علیه ماست. زندگی کنید و بگذارید یک زندگی بدون استرس و با آرامش داشته باشید. مردان در محیط‌های بدون تنش راحت‌تر کار می‌کنند.

اگر بدون سرزنش دائمی شوهرتان به خاطر انتقاد از شما و تصورات بد از رفتار و گفتار او، فضای بین خود را آرام و سبک نگه دارید، او قطعاً از دستورات شما اطاعت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: کارهایی که باعث دلسردی همسرتان می‌شود

۸. کنترلگر نباشید.

در طول زندگی مشترک، اگر شما همیشه همه چیز را رهبری کنید، شوهر شما هم همیشه آزرده می‌شود. این مورد در مورد اکثر مردان درست است. بنابراین لازم نیست به طور مستقیم همه چیز را کنترل و رهبری کنید و به او احساس منفعل بودن بدهید. شما می‌توانید با راه‌های زیرکانه‌تری زندگی را رهبری کنید. با این کار در نهایت شما از هر دو جهت برنده هستید. یعنی بدون اینکه بلند فریاد بزنید یا امر و نهی کنید، به خواسته‌های خود و کنترل همه چیز رسیده‌اید.

۹. حداقل برخی از اشتباهات او را نادیده بگیرید.

ممکن است در مورد اشتباهات بزرگ که ضرر جدی به زندگیتان وارد می‌کند با شوهرتان صحبت کرده و خطا را به او گوشزد کنید، اما لازم است که در مورد اشتباهات کوچک و احمقانه چشمان خود را ببندید و آن اشتباهات را نادیده بگیرید. در این صورت است که او ذات بخشنده شما را می‌بیند و خودش دوست دارد به آنچه شما می‌گویید عمل کند. به یاد داشته باشید که شوهر شما هرگز قصد آزار و اذیت عمدی شما را ندارد.

وقتی صحبت از زندگی مشترک به میان می‌آید، مطمئناً معتقدیم که هر دو طرف مسئولیت‌های مساوی دارند. در این مقاله از مجله اُکالا در مورد این موضوع صحبت کردیم که اغلب خانم‌ها از زندگی مشترک رضایت خواهند داشت اگر احساس کنند همسرشان به حرف آنها گوش خواهد داد و آنچه از او خواسته شده را انجام می‌دهد. بخاطر داشته باشید که استفاده از این ترفندها، همزمان با مهربانی و شفقت کاربرد خواهد داشت نه با زور و اجبار و تهدید.

منبع: bollywoodshaadis

مطالب مفید