KMC SR5؛ کراس‌اوور مجهز 290 نیوتن‌متری کرمان موتور معرفی شد!🚗✨

ارسال شده توسط: پوریا خاکی 29 شهریور 1403 ساعت 11:54

کی ام سی اس آر 5 – KMC SR5 جدیدترین کراس اور شرکت کرمان موتور از برند چینی لیوان است که زیر مجموعه و همکاری جیلی و ولوو به حساب می‌آید. در ادامه به صورت کامل با مشخصات فنی و امکانات کی ام سی SR5 کرمان موتور آشنا خواهیم شد.

شرکت کرمان موتور در راستای تکمیل سبد محصولات کراس اور خود، این بار روی یکی از برندهای خوش اعتبار چینی دست گذاشته است که زیر مجموعه جیلی به حساب می‌آید و قصد دارد تا به همراه کی ام سی JS6 PHEV و کراس اور خوش سابقه کی ام سی X5 تکانی به بازار دهد. نمایشگاه خودرو مشهد فرصتی شد تا از نزدیک با این محصول آشنا شویم و در ادامه قصد داریم تا به صورت کامل با مشخصات فنی و آپشن و امکانات رفاهی آن آشنا شویم.

فهرست عناوین:

مشخصات فنی کی ام سی SR5

 

در زیر کاپوت این کراس اور چینی شاهد حضور یک پیشرانه از برند جیلی هستیم که توان تولید 178 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور را دارد و تمام این اعداد از طریق گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلویی منتقل می‌شوند تا حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت را در اختیار راننده قرار دهند.

آپشن و امکانات رفاهی KMC SR5

در ادامه سعی می‌کنیم تا لیست کاملی از امکانات رفاهی، آپشن ها و تجهیزات ایمنی کی ام سی SR5 را در اختیار شما قرار دهیم:

سیستم تعلیق مولتی لینک در محور عقب و مک فرسون در محور جلو۶کیسه هوا (سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای)سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESCسیستم کنترل ایستایی در سربالایی HACسیستم کنترل خودرو در سراشیبی DACسیستم ترمز ABS + EBDسیستم کمکی ترمز اضطراری BOSسیستم کنترل کشش TCSسیستم کمکی ترمزسیستم فشار باد تایرهاترمز پارک برقی EPBاتو هلدسنسور پارک عقبدوربین ۳۶۰ درجهکروز کنترلقابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلوچراغ های روشنایی روزسانروف پانارومیک به همراه پرده برقیمجهز به سیستم Power Windowsکلیدهای کنترلی روی غربیلک فرمانتنظیم غربیلک فرمان در دو جهتقابلیت تنظیم حالت رانندگی (ECO – SPORT- COMFORT)اهرم تعویض دنده با عملگر الکترونیکیپشت آمپر دیجیتال۱۲.۳ اینچیچراغ مطالعه ردیف جلو و عقب LEDجا عینکیتهویه مطبوع اتوماتیکمجهز به فیلتر تصفیه هوا و بصورت تمام لمسیدریچه های تهویه مطبوع مختص سرنشینان عقبصندلی چرمی + تریم داخلی دو رنگتنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت

طراحی ظاهری و ابعاد

اندازه و ابعاد کی ام سی SR5 شامل 4536 میلی متر طول، 1845 میلی متر عرض و 1725 میلی متر ارتفاع است و فاصله محوری این خودرو هم به 2683 میلی متر می‌رسد و وزن آن هم معادل 1500 کیلوگرم است. طراحان این خودرو سعی داشته‌اند که تا جای ممکن، از ترند بازار دوری کنند و نیاز مشتری را هدف اصلی خود قرار دهند. به همین خاطر در چهره کراس اور KMC SR5 شاهد چراغ‌های دو تکه و جدا از هم هستیم و رینگ‌های 18 اینچی بزرگ به همراه چراغ‌ خطرهای به هم پیوسته در دستور کار قرار گرفته است.

طراحی داخلی و کابین

کابین و اتاق کی ام سی SR5 کاملا جا دار و مسافرت پسند است و می‌توانید امکاناتی مانند سقف پاناروما، صندلی برقی راننده، کولر اتوماتیک و … را در این بخش پیدا کنید. از مهم‌ترین مواردی که در داشبورد کی ام سی اس آر 5 هم به چشم می‌آیند می‌توانیم به مولتی مدیا و کلاستر دیجیتال 12.3 اینچی در کنار نمایشگر دیجیتال 4 اینچی برای سرنشین جلویی اشاره کنیم که به همراه فرمان دابل دی کات، یک داشبورد زیبا را خلق کرده‌اند.

قیمت کی ام سی SR5 و تاریخ ورود به بازار

در حال حاضر صحبت از قیمت خودرو KMC SR5 زود است و نمی‌توانیم حدس مشخصی هم بزنیم اما گفته می‌شود که به احتمال زیاد تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده، می‌توانیم شاهد حضور این خودرو در بازار ایران باشیم.

گالری عکس

مطالب مفید