معرفی کی‌ام‌سی CR6؛ سدان لاکچری و پرآپشن کرمان موتور!

ارسال شده توسط: پوریا خاکی 30 شهریور 1403 ساعت 23:18

شرکت کرمان موتور از جدیدترین خودرو سدان 290 نیوتن متری و پر آپشن خود یعنی کی ام سی CR6 رونمایی کرد. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت احتمالی KMC CR6 کرمان موتور همراه شما هستیم.

نمایشگاه خودرو مشهد فرصتی شد تا برای اولین بار علاوه بر ملاقات با جدیدترین کراس اور کرمان موتور یعنی کی ام سی SR5 با جدیدترین سدان کرمان موتور آشنا شویم. این سدان از برند لیوان است که یکی از همکاران و زیرمجموعه‌های برند چینی LIVAN به حساب می‌آید و به نوعی، با ولوو هم همکاری دارد و شاید بتوان گفت که حتی همان جیلی امگرند اما در لباسی جدید است! چرا که لیوان S6 پرو یا همان KMC CR6 روی پلتفرم جیلی امگرند ساخته شده و توسعه پیدا کرده و ما هم قصد داریم تا در آخرین مطلب از سری اخبار خودرو گجت نیوز به سراغ آن برویم.

فهرست عناوین:

مشخصات فنی کی ام سی CR6

 

علامت برند جیلی روی کاور موتور خودرو سدان جدید کرمان موتور، اولین چیزی است که جلب توجه می‌کند. اینجا با یک پیشرانه چهار سیلندر توربو شارژ 1.5 لیتری طرف هستیم که توان تولید 178 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور را دارد و تمام این توان توسط گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه تحویل راننده می‌شود.

آپشن و امکانات رفاهی KMC CR6

در ادامه سعی می‌کنیم تا لیست کاملی از تجهیزات ایمنی، امکانات رفاهی و آپشن‌ های کی ام سی CR6 را در اختیار شما قرار دهیم:

سیستم تعلیق تورشن بیم در محور عقب و مک فرسون در محور جلو۶کیسه هوا (سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای)سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESCسیستم کنترل ایستایی در سربالایی HACسیستم کنترل خودرو در سراشیبی DACسیستم ترمز ABS + EBDسیستم کمکی ترمز اضطراری BOSسیستم کنترل کشش TCSسیستم کمکی ترمزسیستم فشار باد تایرهاترمز پارک برقی EPBاتو هلدسنسور پارک عقبدوربین ۳۶۰ درجهکروز کنترلقابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلوچراغ های روشنایی روزسانروف پانارومیک به همراه پرده برقیمجهز به سیستم Power Windowsکلیدهای کنترلی روی غربیلک فرمانتنظیم غربیلک فرمان در دو جهتقابلیت تنظیم حالت رانندگی (ECO – SPORT- COMFORT)اهرم تعویض دنده با عملگر الکترونیکیپشت آمپر دیجیتال۱۲.۳ اینچیچراغ مطالعه ردیف جلو و عقب LEDجا عینکیتهویه مطبوع اتوماتیکمجهز به فیلتر تصفیه هوا و بصورت تمام لمسیدریچه های تهویه مطبوع مختص سرنشینان عقبصندلی چرمی + تریم داخلی دو رنگتنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت

طراحی ظاهری و ابعاد

این خودرو یک سدان کامپکت به حساب می‌آید و اندازه و ابعاد کی ام سی CR6 شامل 4730 میلی متر طول، 1818 میلی متر عرض و 1480 میلی متر ارتفاع است و فاصله محوری آن هم به 2720 میلی متر می‌رسد. از نظر قد و هیکل، این خودرو سدان جدید کرمان موتور دقیقا جایی بین ام وی ام آریزو 5 اسپرت و کی ام سی ایگل خواهد بود. استفاده از فناوری چراغ‌های ال ای دی به همراه رنگ آبی آسمانی و خاص در کنار رینگ‌های آلومینیومی 17 اینچی و چراغ خطرهای به هم پیوسته، چهره و ظاهر این خودرو را به شدت جذاب کرده است.

طراحی داخلی و کابین

داخل کابین و اتاق کی ام سی CR6 شاهد یک طراحی به شدت مدرن هستیم که با ترکیب رنگ‌های آبی، خاکستری و مشکی، حس و حال مدرن بودن را به سرنشینان می‌دهد. روی داشبورد کی ام سی سی آر 6 می‌توانید سه نمایشگر با فرمت تریپل اسکرین را پیدا کنید؛ یعنی کلاستر دیجیتال 12.3 اینچی در کنار مولتی مدیا 12.3 اینچی و کلاستر دیجیتال 4 اینچی که وظیفه کنترل سیستم تهویه مطبوع و سیستم صوتی را به عهده دارد. علاوه بر این موارد، سانروف برقی، صندلی‌ برقی راننده، تریم داخلی طرح چرم و دو رنگ هم جزو مواردی هستند که کابین و اتاق ماشین KMC CR6 را زیباتر از رقبا کرده‌اند.

قیمت کی ام سی CR6 و تاریخ عرضه

شرکت کرمان موتور فعلا در مورد این موضوع سکوت کرده است اما با توجه به برخی موارد، می‌توان حدس زد که احتمالا قیمت خودرو KMC CR6 کرمان موتور نزدیک به 1 میلیارد و 400 میلیون تومان خواهد بود و اگر همه چیز به خوبی پیش برود، شاید تا انتهای سال جاری شاهد عرضه KMC سی آر 6 به بازار باشیم.

گالری عکس

مطالب مفید