رونمایی از گوشی جذاب گلکسی S24 FE در این تاریخ افشا شد!

ارسال شده توسط: سینا سپهریان 31 شهریور 1403 ساعت 13:59

اگر شما هم منتظر رونمایی گوشی گلکسی اس 24 اف ای سامسونگ هستید احتمالا به‌زودی به خواسته‌تان خواهید رسید. این گوشی طی روزهای آینده معرفی خواهد شد.

با وجود تمامی اخباری که طی ماه‌های گذشته از گوشی گلکسی اس 24 اف ای سامسونگ منتشر شده، تنها نکته مبهم در خصوص این گوشی مورد انتظار زمان رونمایی آن است. البته این سوال نیز اکنون پاسخ داده شده؛ زیرا سامسونگ به‌طور اتفاقی زمان دقیق معرفی این گوشی و سری تبلت‌های گلکسی اس 10 را مخابره کرده است.

چه زمانی باید منتظر رونمایی گلکسی اس 24 اف ای باشیم؟

مدتی قبل اخبار و شایعات مختلفی به احتمال معرفی گوشی Galaxy S24 FE در ماه اکتبر اشاره داشتند. با این وجود اخبار جدید در این خصوص که ظاهرا به‌اشتباه توسط شعبه ویتنام سامسونگ در اینترنت منتشر شده، زمان معرفی این گوشی میانرده پریمیوم و سری تبلت‌های گلکسی S10 را روز 26 سپتامبر، یعنی پنجشنبه همین هفته اعلام کرده است.

ویدیو و پوستر لو رفته از سوی سامسونگ البته خیلی زود از صفحه شعبه ویتنام سامسونگ حذف شده که این مساله می‌تواند یا به معنای پخش‌شدن زودتر از موعد آن باشد و یا از تغییر تصمیم سامسونگ در خصوص رونمایی از گوشی‌ها و تبلت‌های جدیدش اشاره دارد. در عین حال به نظر می‌رسد 26 سپتامبر موثق‌ترین زمان برای رونمایی از گوشی گلکسی اس 24 اف ای است که از همین حالا طرفداران پر و پا قرصی برای خود دست و پا کرده است.

طبق اطلاعات لو رفته از گلکسی S24 FE، صفحه نمایش این گوشی اندازه‌ای 6.7 اینچی داشته و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد. این گوشی همچنین از نمونه‌ای ضعیف‌تر از تراشه اگزینوس 2400 بهره برده و به یک ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتوی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

اگر قصد خرید یک گوشی میانرده مطمئن با قیمتی قابل قبول را دارید توصیه می‌کنیم منتظر معرفی رسمی Galaxy S24 FE بمانید.

در گجت نیوز بخوانید: رنگ بندی و قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ اف ای سامسونگ لو رفت سرعت شارژ گلکسی اس ۲۴ اف ای شما را ناامید می­‌کند انبوهی از اطلاعات جدید درباره گوشی گلکسی اس ۲۴ اف ای سامسونگ لو رفت

مطالب مفید