سرباز سرکش به جبهه‌ی دولت پیوست!

در شرایطی که خود آقای پزشکیان امروز حاضر نیست کسی را که در ایام انتخابات با وی مخالفت علنی داشته است منصوب کند، آن وقت چطور می‌پذیرد کسی را که اساس نظام جمهوری اسلامی ایران را قبول ندارد مسئول کند.

به گزارش تجارت نیوز،

ابراهیم رضایی با انتقاد از انتصاب برخی افراد مسئله‌دار در دولت چهاردهم، اظهار کرد: ما نگران پروسه انتصابات در دولت هستیم و به نظر می‌رسد مدیریت اجرایی کشور برخورد صادقانه‌ای در این مورد نداشته است.

وی  بیان کرد: با وجود اشکالاتی که برخی از وزرای پیشنهادی دولت داشتند، اما در مجموع نمره کابینه پیشنهادی به مجلس بد نبود و آنجایی که دولت نیاز به رأی مجلس داشت، نظر مجلس را مدنظر قرار داد، اما متأسفانه امروز در رده‌های بعدی دولت شاهد یک تصمیم‌ گیری خطی هستیم و دولت در انتصابات بعدی خودش خطی و جناحی عمل می‌کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به کارگیری این افراد در دولت به معنای وفاق نیست و نباید از وفاق تلقی اشتباهی داشت، گفت: در شرایطی که خود آقای پزشکیان امروز حاضر نیست کسی را که در ایام انتخابات با وی مخالفت علنی داشته است منصوب کند، آن وقت چطور می‌پذیرد کسی را که اساس نظام جمهوری اسلامی ایران را قبول ندارد، دست به اسلحه برده است یا با کسانی که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دست به اسلحه بردند، یکصدا شده است، در مناصب حساس کشور به کار گرفته شود

منبع :

مهر

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

مطالب مفید