شوخی‌های بانمک کاربران با آیفون 16 در شبکه‌های اجتماعی: خنده‌دارترین لحظات!

ارسال شده توسط: شایان مددی 31 شهریور 1403 ساعت 15:26

کاربران شبکه های اجتماعی در این چند وقت به رسم همیشه با انتشار توییت‌هایی خنده‌دار، با گوشی پرچمدار آیفون 16 اپل شوخی کردند.

سری آیفون 16 به‌تازگی طی رویداد It’s Glowtime معرفی و با فاصله‌ای کوتاه، روانه بازار شد. با این حال، آیفون 16 هم از شوخی های کاربران شبکه‌های اجتماعی در امان نبود و خیلی از کاربران در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) توییت‌هایی خنده‌دار درباره پرچمدار جدید اپل منتشر کردند که نگاه به آن‌ها خالی از لطف نیست.

شوخی کاربران شبکه های اجتماعی با آیفون 16

به‌عنوان مثال، یکی از کاربران با توییتی جالب به انتقاد از عدم نوآوری در گوشی های موبایل سری آیفون پرداخت. او نوشت «اپل همیشه همان گوشی‌های قبلی را دوباره عرضه می‌کند، با این فکر که مشتریان هم آن‌ها را می‌خرند». در انتهای توییت او هم آمده بود که «پیام ارسال شده از آیفون 16 پرو مکسِ جدیدم».

شوخی دیگر کاربران شبکه های اجتماعی با آیفون 16، شوخی تازه‌ای نیست. چنین میمی همیشه بعد از معرفی آیفون‌های جدید بین کاربران دست به دست می‌شود. در این میم، پیرمردی با لبخند پیراهن جدیدی را در دست گرفته است که هیچ تفاوتی با پیراهنِ روی تنش ندارد؛ حکایت نسخه به نسخه گوشی‌های سری آیفون.

شباهت آیفون‌ها نسبت به همدیگر باز هم سوژه شده و در میمی دیگر، سه‌قلوهایی را می‌توان دید که هر کدام یک نسخه از آیفون را نشان می‌دهند.

کاربران از قیمت بالای آیفون 16 هم نگذشتند؛ هرچند این سری جدید نسبت به سری آیفون 15 هیچ افزایش قیمتی را تجربه نکرده است. این کاربر توییتر با انتشار میم قدیمی و معروف «فروش کلیه برای خرید آیفون»، به قیمت این سری گوشی طعنه زده است.

سری آیفون 16 شامل مدل‌های استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس در تاریخ 20 سپتامبر مصادف با 30 شهریور در بازار جهانی عرضه شد. چهار مدل مذکور به ترتیب 799، 899، 999 و 1199 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. این گوشی‌ها به چیپست سری A18 اپل مجهز هستند و از «اپل اینتلجنس» (Apple Intelligence)، هوش مصنوعی اختصاصی اپل، بهره می‌برند. البته اولین قابلیت‌های این هوش مصنوعی در قالب آپدیت iOS 18.1 در ماه اکتبر برای آن‌ها ارائه می‌شوند.

از دست ندهید: منتظر تغییرات گسترده‌ای در نمایشگر آیفون ۱۷ باشید + جزئیات نخستین بنچمارک های آیفون ۱۶ منتشر شد؛ سریعتر از برخی لپتاپ های پرچمدار تماشا کنید: این شما و این نخستین ویدیو جعبه گشایی آیفون ۱۶ پرو اپل 5 ویژگی Apple Intelligence که اپل را برنده نبرد هوش مصنوعی سال 2024 خواهد کرد

مطالب مفید