آیا از قیمت توکن همستر کامبت باخبرید؟

ارسال شده توسط: علیرضا قادرمیهنی 01 مهر 1403 ساعت 02:07

پس از مشخص شدن تعداد توکن‌های بزرگ‌ترین پروژه ایردراپی تاریخ، می‌خواهیم نگاهی به قیمت توکن همستر کامبت پس از لیست شدن در صرافی‌ها بیندازیم.

همستر کامبت پاداش کاربرانش را داد و خیال بازیکنان پیگیر و پرتلاش خود را راحت کرد. هم اکنون می‌توانید با مراجعه به بخش ایردراپ ربات تلگرامی، تعداد توکن‌هایی که به شما تعلق گرفته را مشاهده کنید. سوال مهمی که هم اکنون مطرح می‌شود، راجع به قیمت توکن HMSTR است.

برآورد قیمت توکن همستر کامبت

پس از اینکه ساعاتی پیش تعداد کل توکن‌های هر بازیکن مشخص شد، گمانه‌زنی‌ها پیرامون قیمت هر واحد از این ارز دیجیتال شروع شده است. عده‌ای معتقدند که براساس دیتای بازارهای پیش از عرضه دو صرافی گیت آی او و بای بیت، بهای هر واحد از توکن همستر بین 0.085 تا 0.1 دلار است.

به فرض اگر اعداد و ارقام فوق درست باشد و قیمت هر واحد را ضرب در تعداد کل توکن‌ها کنیم، به حجم سرمایه هنگفت و غیرقابل هضمی می‌رسیم که اصلا باورپذیر نخواهد بود. بیایید نگاهی منطقی به قیمت توکن‌ها بیندازیم و زوایای پنهان ارزش پاداش بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید:

همستر کامبت کاربران متقلب را نقره داغ کرد؛ تمام تلاش میلیون‌ها نفر یک شبه به باد رفت

ارزش هر واحد از توکن HMSTR چقدر است؟

روز گذشته باخبر شدیم که همستر کامبت بسیاری از بازیکنان را به علت دور زدن بازی و دریافت کلیدها از طریق یک ربات تلگرامی، از دریافت ایردراپ محروم کرده است. گرچه مشکل کارت تقلب بعضی از بازیکنان حل شده، اما هنوز بسیاری از کاربران در صف بررسی قرار دارند و نگران آینده حساب همستر خود هستند.

در میانه شروع فصل دوم همستر کامبت و معرفی مینی‌گیم‌های مختلف، تعداد توکن‌های فصل نخست این پروژه تلگرامی مشخص شد تا هم اکنون جامعه پرشور و فعال همستر به دنبال قیمت گذاری روی توکن‌ها باشند. یکی از زوایای پنهان و تاریک این ایردراپ، مشخص نبودن حجم سرمایه است.

اگر نگاهی به نرخ پیش فروش دو صرافی معتبر و بزرگ Gateio و ByBit بیندازیم، به محدوده قیمتی 0.085 تا 0.1 درلار می‌رسیم که تطبیق آن با حجم سرمایه‌ای که به دست می‌آید، غیرقابل هضم و باورنکردنی است.

براساس عرضه کل 100 میلیارد واحدی توکن، همستر کمبات نیاز به سرمایه‌ای 8 تا 10 میلیارد دلاری دارد که به هیچ وجه قابل قبول نیست. متاسفانه تیم توسعه دهنده این پروژه ایردراپی از همان ابتدا شفافیت توکنومیک نداشتند و کاربران را با این کار سردرگم کردند. عدم معرفی حتی یک سرمایه گذار معتبر و ادعای بی‌نیازی از سرمایه گذار، باعث گمراهی بازیکنان شده است.

گمانه‌زنی‌ها با توجه به تعداد کل توکن‌هایی که عرضه شده و همچنین سرمایه‌ای که تخمین زده می‌شود، از 1 تا 10 سنت است و اگر این رقم واقعا درست باشد، عملا هر هزار توکن همستر بین 10 تا 100 دلار قیمت خواهد داشت. به هر حال باید تا زمان لیست این توکن در صرافی‌ها منتظر بمانیم و عملا هر گونه قیمت گذاری تا 5 مهر ماه سال جاری، فایده‌ای نخواهد داشت.

در گجت نیوز بخوانید: بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در مهر ۱۴۰۳ پیش‌بینی قیمت سولانا تا سال ۲۰۳۰ بازی تلگرامی صرافی بایننس از راه رسید؛ درباره مون بیکس (Moonbix) چه می‌دانیم؟ پیش‌بینی تحلیلگران از قیمت اتریوم؛ زمان صعود به قله ۳.۳۰۰ دلاری فرا رسیده؟

مطالب مفید