بهترین و جذاب‌ترین ایده‌ها برای شلف‌های چوبی گوشه‌ای‌

استفاده از شلف‌های چوبی یک روش ساده برای پر کردن کنج‌های خالی خانه و جلوه بخشیدن به فضای کسل کننده دکوراسیون است. با قرار دادن کتاب و انواع لوازم تزیینی روی این شلف‌ها می‌توانید جلوه‌ای شگفت انگیز به فضای خانه ببخشید. در این مقاله از بخش دانستنی در مجله اکالا می‌توانید با ایده‌های شلف چوبی کنج آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: ایده‌های جذاب دکور خانه با مبل سبز

راه‌های خلاقانه برای استفاده از شلف در کنج

استفاده از شلف‌های چوبی در دکوراسیون منزل می‌تواند تغییراتی خیره کننده در فضا ایجاد کند. این شلف‌ها معمولا هزینه کم و جلوه بی‌نظیری دارند و نصب آن‌ها نیز بسیار ساده است. برای تهیه این شلف‌ها حتی خودتان هم می‌توانید دست به کار شوید و با برش زدن چوب، آثار هنری خلاقانه‌ای را خلق کنید. با نصب شلف و قفسه در کنج دیوار می‌توانید از کوچک‌ترین فضاها نیز به درستی استفاده کنید و از تمام فضای خانه نهایت بهره را ببرید.

برخی طراحان برای تهیه این شلف‌ها تنها از چوب استفاده می‌کنند و برخی دیگر ترکیب چوب و فلز در کنار هم را ترجیح می‌دهند. نصب شلف دیواری در آشپزخانه به شما کمک می‌کند تا آشپزخانه را به مکانی جذاب‌تر تبدیل کنید و با قرار دادن ظروف تزیینی و گلدان‌های مختلف، جلوه‌ای متفاوت به آن ببخشید.

برای تزیین انواع شلف چوبی کنج می‌توانید از ظروف تزیینی، کتاب، ساعت، شمع، اکسسوری‌های تزیینی، قاب عکس، گلدان و هر چیزی که دوست دارید استفاده کنید. در ادامه این بخش می‌توانید با جذاب‌ترین ایده‌های شلف چوبی کنج آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ پارکت برای پذیرایی

نکاتی که باید در مورد استفاده از شلف چوبی کنج بدانید:

استفاده از شلف کنج دیواری یک روش ساده برای پر کردن کنج‌های خالی دیوار و جلوه بخشیدن به دکوراسیون خانه است.می‌توانید از انواع شلف‌های چوبی کنج برای تزیین قسمت‌های مختلف پذیرایی یا جلوه بخشیدن به فضای اتاق خواب و آشپزخانه استفاده کنید.برای استفاده از شلف‌های کنج دیوار سعی کنید رنگ چوب را با توجه به سایر لوازم به کار رفته در دکوراسیون و اکسسوری‌ها انتخاب کنید.برای نصب شلف روی دیوار حتما به خوبی آن را محکم کنید یا از یک فرد متخصص برای این کار کمک بگیرید.اگر ایده خاصی برای ساخت شلف کنج دارید یا دوست دارید شلف شما بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از سایزهای موجود در بازار تهیه شود، می‌توانید طرح مورد نظرتان را به فردی با تجربه ارائه دهید و یک شلف منحصر به فرد، به سلیقه خودتان تهیه کنید.

در این مقاله به جذاب‌ترین ایده‌های شلف چوبی کنج اشاره شد. استفاده از این شلف‌ها می‌تواند تغییری شگفت انگیز در دکوراسیون منزل شما ایجاد کند و جلوه‌ای جذاب‌تر به فضای خانه‌تان ببخشد.

 

مژده شرف عاشوری

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

مطالب مفید