جدیدترین ترندهای رژ لب برای استایل شیک کارمندی و دانشجویی سال 1403

راهنماتو- وقتی صحبت از آرایش کردن و رژ لب زدن به وقت حضور در دانشگاه و محل کار می‌شود همواره سردرگمیم. از طرفی انتخاب‌های فراوانی پیش رویمان قرار دارد و از طرفی دیگر نمی‌دانیم رژ لب‌های ترند کدام هستند؟

به گزارش راهنماتو، در سال 1403 و به خصوص در فصل پاییز این سال، رژ لب‌هایی با رنگ‌های خاص می‌بینیم که ترند شده و به دلیل داشتن رنگ شیک و ملایمشان برای محل کار و دانشگاه مناسب هستند. رنگ‌هایی مثل هلویی مخملی، قهوه‌ای روشن و طبیعی و لب‌های شاین ترند سال هستند در حالی که برای محل کار نیز مناسب به نظر می‌رسند. در این مطلب از راهنمای شیک بودن راهنماتو رژ لب‌های ترندی که برای استایل‌های کارمندی و دانشجویی مناسب هستند را معرفی می‌کنیم.

1. رژ لب ترند برای پوست تیره در اداره و دانشگاه

اگر پوست تیره‌ای دارید، برای اینکه چهره‌ای شاداب‌تر داشته باشید، بهتر است رنگ رژ لبتان در محل کار و دانشگاه دقت ویژه‌ای داشته باشید. این مساله تاثیری متقابل دارد. پوست تیره شما به راحتی می‌تواند رنگ رژ را به سمت سایه‌های تیره‌اش بکشاند در حالی که رنگ شاداب رژ لب می‌تواند به چهره شما شادابی ببخشد. پس باید یک انتخاب میانه رو داشته باشید. در ادامه 3 نوع رژ لب ترند 1403 مناسب برای پوست تیره در محل کار و دانشگاه را معرفی می‌کنیم:

رژ لب‌ نود

رژ لب نود اگر با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد حتما ظاهری شاداب و درخشان به شما می‌بخشد. پس بهتر است به دنبال رژ لب نودی باشید که ته رنگ آن‌ها گرم است. استفاده از این رنگ رژ لب نود برای پوست تیره باعث می‌شود، آرایش محوی داشته باشید که بر چهره شما تاثیر بسیار زیادی گذاشته است. در این میان بهتر است به سراغ رژ لب‌های نود با سایه‌های روشن نروید. بعلاوه بهتر است بافت رژ لب نود شما کرمی مانند باشد تا به لب‌هایتان آبرسانی کند.

بنفش (berry shade)

رژ لب‌ با رنگ بنفش (berry shade) یکی از رژ لب‌های ترند سال 1403 است که سایه‌های عمیق آن برای محل کار و دانشگاه بسیار مناسب هستند. این در حالی است که این رنگ به شدت قوی، ظرافتی خاص به پوست‌های تیره می‌بخشد. این رنگ رژ لب در حالی که رنگ پیچیده‌ای است و برایش معادل معنایی مناسبی در زبان فارسی نتوانستیم پیدا کنیم، می‌تواند به پوست شما جسارت خاصی ببخشد. بنابراین به دنبال سایه‌هایی از این رنگ باشید که رنگدانه‌هایی غنی داشته و در عین قدرتمند بودن ظریف به نظر برسند.

رژ لب قرمز

شاید با دیدن رنگ رژ لب قرمز به این فکر کنید که رنگ مناسبی برای محل کار و دانشگاه به شما معرفی نکرده‌ایم، اما بهتر است به جلسات مهم و سایه‌های مات و کدر از رژ لب قرمز فکر کنید که ته مایه‌هایی از رنگ قهوه‌ای دارند. درواقع، رژ لب قرمز کلاسیک هم می‌تواند یک بیان جسورانه داشته باشد و مناسب با موقعیت‌های خاص در محل کار یا جشن فارغ التحصیلی در دانشگاه. این در حالی است که رژ لب قرمز بر روی پوست تیره، تاثیری خیره‌کننده دارد. اگر می‌خواهید کمی متفاوت‌تر به نظر برسید به سراغ رژ لب های قرمز ساتنی و مات بروید.

2. رژ لب ترند برای پوست گندمی روشن در اداره و دانشگاه

جذابیت رنگ پوست گندمی و گندمی روشن یا متوسط  این است که اکثر طیف‌های رنگی رژ لب‌ها با آن تطبیق پیدا می‌کنند. در ادامه رژ لب ترند برای پوست گندمی را به شما معرفی می‌کنیم که برای دانشگاه و اداره مناسب هستند.

رژ لب هلویی

رژ لب هلویی می تواند گرمای ملایم و خاصی به پوست شما ببخشد. بنابراین استفاده از آن در فصل پاییز به شدت توصیه می‌شود. در این میان اگر پوست گندمی دارید بهتر است به سراغ رژ لب های هلویی با ته رنگ گرم را بروید تا به رنگ پوست شما بیاید. فراموش نکنید که جلوه مات یا ساتنی رژ لب هلویی می‌تواند ظاهر پیچیده‌ای به شما بدهد، در حالی که جلوه براق می‌تواند طراوت را به آن اضافه کند. رژ لب هلوی به دلیل رنگ ملایم و لطیفی که دارد برای محل کار و دانشگاه به شدت مناسب است.

رژ لب ارغوانی

یکی از آن رنگ‌ رژلب‌های ترند سال 1403 که ظرافت و دلنشینی خاصی به چهره‌های گندمی می‌بخشد، رژ لب ارغوانی است. درواقع، رنگ ارغوانی برای ظاهری حرفه‌ای‌تر و روشن‌تر مناسب است. رژ لب‌های ارغوانی همه کاره هستند و می‌توان آن‌ها را هم برای محیط‌های حرفه‌ای و هم برای محیط‌های غیررسمی استفاده کرد. در این میان بهتر است به دنبال سایه هایی از رژ لب ارغوانی باشید که تناسب رنگ های صورتی و بنفش متناسب با رنگ پوست شما دارند.

رژ لب صورتی

یک رژ لب صورتی ملایم می تواند چهره شما را درخشان کرده و جذابیت جوانی را به آن تزریق کند. رژ لب‌های صورتی ملایم می توانند رنگی طبیعی را به لب های شما اضافه کنند. برای داشتن ظاهری طبیعی‌تر، سایه هایی را انتخاب کنید که به رنگ طبیعی لب شما نزدیکتر باشند، یا برای ظاهری جسورتر به سراغ رنگ صورتی روشن‌تر از پوست خود بروید. نکته این است که رنگ صورتی، رژ لبی است که عموما از چرخه مد خارج نشده و بی زمان است. از طرفی دیگر نه تنها برای محیط‌هایی حرفه‌ای مثل اداره و دانشگاه مناسب است، بلکه می‌تواند از آن برای آرایش روزانه هم استفاده کرد و با آن سر قرارهای دوستانه رفت.

3. رژ لب ترند برای پوست سفید در اداره و دانشگاه

انتخاب رژ لب با رنگ مناسب برای پوست‌های سفید کار بسیار دشواری است چراکه باید دقت فراوانی به خرج دهیم تا توی صورت سفیدمان رنگ بپاشیم و آن را از یکنواختی و رنگ پریدگی نجات دهیم. در این میان باید به رنگ رژ لب‌های ترند هم توجه داشته باشیم در حالی که رنگی را برگزیده‌ایم که برای محیط‌های اداری و دانشگاهی مناسب است. در ادامه چند رنگ رژ لب ترند مناسب برای پوست سفید را معرفی می‌کنیم که برای محیط‌های حرفه‌ای مناسب هستند.

رژ لب صورتی

همانطور که رژ لب صورتی با رنگ‌ پوست گندمی هماهنگ است، برای رنگ پوست سفید نیز مناسب است. اما، باید دقت کنیم که از چه طیف رنگی و سایه رنگ صورتی برای پوست سفیدمان استفاده می‌کنیم. در این میان استفاده از رژ لب‌های صورتی به رنگ گل رز که نود بوده و ته مایه‌های گرم دارند برای پوست سفید به شدت توصیه می‌شود. این رنگ ملایم کاملا با محیط‌های رسمی و حرفه‌ای است. در این میان برای اینکه چهره‌ای شاداب‌تر داشته باشید می‌توانید به سراغ جلوه ساتنی این نوع رژ لب صورتی بروید.

رژ لب نود قهوه‌ای

اگر پوست سفیدی دارید و می‌خواهید در اداره یا دانشگاه بدرخشید بهتر است به سراغ رژ لب‌ ترند قهوه‌ای نود بروید. به خصوص اگر موهای شما به شکل طبیعی بور و روشن است، رنگ قهوه‌ای نود و طبیعی که چند پرده از رنگ پوست شما تیره‌تر است، اما با آن همخوانی دارد یک انتخاب بسیار ویژه است. در این میان می‌توانید از رنگ‌های نود با جلوه مات و ساتنی استفاده کنید؛ تنها نکته مهم طبیعی بودن رنگ آن است.

رژ لب مرجانی

یک انتخاب بی‌نظیر که در سال 1403 نیز ترند است رژ لب مرجانی است. رژ لب مرجانی می تواند رنگ تازه‌ای به ظاهر شما ببخشد. در این میان بهتر است رژ لب های مرجانی با ته رنگ گرم را برای تکمیل رنگ پوست خود انتخاب کنید. سایه‌های مرجانی می‌توانند حسی از تازگی و سرزندگی را به ظاهر شما ببخشند در حالی که یک انتخاب ویژه برای محل کار و دانشگاه هستند.

بهترین برندهای رژ لب ایرانی و خارجی برای استایل کاری و دانشجویی سال 1403

انتخاب رژ لب مناسب، یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای تکمیل آرایش و ایجاد یک استایل جذاب است. در این بخش، به معرفی بهترین برندهای رژ لب ایرانی و خارجی می‌پردازیم که برای استایل‌های کاری و دانشجویی در سال 1403 مناسب هستند.

برندهای ایرانی:

گلدن رز: این برند با تنوع رنگی بالا و قیمت مناسب، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای خانم‌های ایرانی است. رژ لب‌های مات و براق گلدن رز، ماندگاری خوبی دارند و برای استفاده روزانه مناسب هستند.
 کالیستا: محصولات این برند با کیفیت بالا و قیمت مناسب شناخته می‌شود. رژ لب‌های کالیستا پوشش خوبی روی لب‌ها ایجاد می‌کنند و طیف رنگی متنوعی دارند.
  کایلی: این برند ایرانی با محصولات باکیفیت و طراحی زیبا، طرفداران زیادی دارد. رژ لب‌های کایلی، ماندگاری بالا و رنگ‌دانه‌های قوی دارند.

برندهای خارجی:

مک: این برند لوکس، با تنوع رنگی بسیار بالا و کیفیت بی‌نظیر، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که به دنبال رژ لب‌های حرفه‌ای هستند.

استی لادر: رژ لب‌های استی لادر، ماندگاری بالا و پوشش یکنواختی دارند و برای استفاده روزانه مناسب هستند.

نارس: این برند با محصولات باکیفیت و طراحی خاص، طرفداران زیادی در بین جوانان دارد. رژ لب‌های نارس، بافت سبک و رنگ‌های متنوعی دارند.

فلورمار: این برند ایتالیایی با قیمت مناسب و کیفیت خوب، گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال رژ لب‌های مقرون به صرفه هستند.

مطالب مفید