نرخ طلا و سکه امروز یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳: افزایش قیمت در تمامی قطعات سکه

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ همزمان با تعطیلی بازار جهانی، در روند صعودی بازگشایی شد. اونس جهانی طلا در رکوردزنی تاریخی با افزایش ۴۵ دلاری از هفته گذشته تا کنون، مرز تاریخی ۲۶۰۰ دلار را رد کرده و بازار طلا و سکه را کماکان با افزایش همراه کرده است؛ شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، امروز با رقم ۲۶۲۲ دلار به ثبت رسیده است. همچنین قیمت دلار نسبت به معاملات پشت خطی روز گذشته کاهش ۱۵۰ تومانی داشته و اکنون در نیمه پله دوم از کانال پایانی کریدور پنجم معامله می‌شود.

نقره ۵۹ هزار تومان شد

قیمت اونس جهانی نقره امروز بدون تغییر، روی رقم ۳۱ دلار و ۱۷ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۳۰۰ تومان افزایش، گرمی ۵۹ هزار و ۳۹۰ تومان به فروش رسید.

نیم سکه و ربع سکه به کانال بالاتر صعود کردند

بازار سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی بود. قیمت سکه امامی با ۴۸۰ هزار تومان افزایش، با رقم ۴۴ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۱۸۵ هزار تومانی، روی رقم ۳۹ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه با ۵۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۳۰۰ هزار تومان افزایش، به‌ترتیب با رقم‌های ۲۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، با رقم هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا امروز صعودی و با افزایش بازگشایی شده است. هر مثقال طلا با ۱۸۴ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۶ میلیون و ۳۸۳ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۴۶ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۷۸۴ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۴۵ هزار و ۷۸۶ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۷۳۴ هزار و ۱۲۳ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات غیر از سکه امامی و بهار آزادی افزایشی است؛ حباب سکه امامی بدون تغییر باقی ماند، حباب سکه بهار آزادی ۵۰۶ هزار تومان کاهش و حباب نیم ‌سکه ۱۵۵ هزار تومان، ربع سکه ۱۲۸ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۱۵ هزار تومان افزایش یافت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

به اشتراک گذاری

مطالب مفید