پیش‌بینی درآمد ریالی کاربران از بازی جذاب “همستر کامبت”

ارسال شده توسط: علیرضا قادرمیهنی 01 مهر 1403 ساعت 02:40

پس از بررسی قیمت دلاری هر واحد از توکن HMSTR، نوبت به تخمین درآمد ریالی کاربران همستر کامبت از این بازی ایردراپی می‌رسد.

نخستین فصل از بزرگ‌ترین پروژه ایردراپی تاریخ دنیای کریپتو با موفقیت به پایان رسید و امشب، پاداش کاربران همستر کامبت مشخص شد. پس از اینکه در آخرین اخبار ارزهای دیجیتال راجع به قیمت توکن همستر صحبت کردیم، نوبت به تخمین درآمد ریالی کاربران از این بازی تلگرامی می‌رسد.

تخمین درآمد ریالی کاربران همستر کامبت از بازی

از روز گذشته تا لحظه نگارش این مطلب، اتفاقات زیادی برای ربات تلگرامی Hamster Kombat و بازیکنان پیگیر آن رخ داده است. ابتدا اسنپ شات بازی با موفقیت گرفته شد و سپس بسیاری از کاربران متقلب شناخته شده و از دریافت ایردراپ فصل نخست کنار گذاشته شدند.

البته هم اکنون کارت تقلب بعضی از بازیکنان برداشته شده و به نظر می‌رسد طی روزهای آینده مشکل محرومیت همه کاربران حل شود. در تازه‌ترین اخبار، مطلع شدیم که تعداد توکن‌های کاربران مشخص شده و آخرین گام پیش از لیست شدن رسمی توکن برداشته شده است. هم اکنون می‌خواهیم نگاهی به درآمد ریالی بازیکنان ایرانی از این ایردراپ بیندازیم.

بیشتر بخوانید:

همستر کامبت کاربران متقلب را نقره داغ کرد؛ تمام تلاش میلیون‌ها نفر یک شبه به باد رفت

قیمت ریالی توکن همستر کمبات

بعضی از کارشناسان به قیمت پیش فروش دو صرافی بزرگ Gateio و ByBit اشاره کرده و معتقدند که نوسان قیمت در این محدوده است. انطباق این قیمت با حجم کل عرضه توکن‌ها بین کاربران، غیرقابل پذیرش بوده و هضم شدنی نیست. اگر این پیش‌بینی قیمت را درست بدانیم، باید کل سرمایه همستر بین 8 تا 10 میلیارد باشد که به هیچ وجه عقلانی نخواهد بود.

گمانه‌زنی‌ها با توجه به تعداد کل توکن‌هایی که عرضه شده و همچنین سرمایه‌ای که تخمین زده می‌شود، از ۱ تا ۱۰ سنت است و اگر این رقم واقعا درست باشد، عملا هر هزار توکن همستر بین ۱۰ تا ۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. اگر این برآورد و تخمین قیمت را بپذیریم، می‌توان گفت که هر 1000 واحد توکن HMSTR بین 6 تا 60 میلیون ریال ارزش خواهد داشت.

با توجه به اینکه همچنان حجم سرمایه پروژه همستر مشخص نیست و در صرافی‌ها لیست نشده، نمی‌توان به پیش‌بینی‌های فعلی دل بست و امیدوار شد و باید تا روز 5 مهر ماه منتظر لیستینگ در صرافی‌ها باشیم. به نظر شما قیمت هر واحد از توکن همستر چقدر خواهد بود؟

در گجت نیوز بخوانید: بازی تلگرامی صرافی بایننس از راه رسید؛ درباره مون بیکس (Moonbix) چه می‌دانیم؟ تاریخ لیست شدن ایردراپ‌های تلگرامی؛ از همستر کامبت تا میم فای بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در مهر ۱۴۰۳ پیش‌بینی قیمت سولانا تا سال ۲۰۳۰

مطالب مفید