شکستن مرزهای جدید: آغاز فروش کوییک GXR-L سایپا از چهارشنبه 4 مهر 1403 + جزئیات کامل

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور 02 مهر 1403 ساعت 17:59

طبق اطلاعیه جدید شرکت سایپا، خودرو هاچبک کوییک GXR-L با شرایط فروش فوق‌العاده از روز چهارشنبه مورخ 4 مهر عرضه خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد تا در راستای عرضه محصولات به مصرف کنندگان واقعی و تنظیم بازار,، شرایط فروش فوق‌العاده کوییک جی ایکس آر ال، ویژه متقاضیان عادی، طرح‌ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده را از ساعت ۱۰ روز چهارشنبه مورخ 4 مهر ۱۴۰۳ آغاز نماید. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جزئیات طرح فروش کوییک GXR-L – مهر 1403

در این طرح فروش، مهلت ثبت نام برای متقاضیان عادی، تا زمان تکمیل ظرفیت است. طرح‌ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، به صورت پیش ثبت نام انجام و پس از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از سازمان ثبت احوال کشور امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می‌شود. همچنین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز به صورت پیش ثبت نام خواهد بود و پس از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از ستاد نوسازی خودروهای فرسوده امکان واریز وجه برای متقاضیان فراهم می‌شود.

یادآوری می شود متقاضیان می‌توانند جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام به وب سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

شایان ذکر است ثبت نام در این طرح فروش، صرفا از طریق آدرس فوق الذکر امکان پذیر است و در صورت استفاده از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

مطالب مفید