فروش استثنایی نقدی و اقساطی محصولات فردا موتورز – مهر 1403: فرصتی طلایی برای خرید خودروهای مدرن

شرکت فردا موتورز با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط فروش نقدی و اقساطی ۴ محصول مونتاژی این شرکت در مهر ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

در طرح جدید فروش محصولات گروه فردا موتورز، ۴ خودرو FMC 511، FMC SX5، FMC T5 و FMC Suba M4 با دو شرایط فروش نقد و اقساط با موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری به متقاضیان عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول طرح فروش نقد و اقساط فردا موتورز – شهریور ۱۴۰۳

نام خودروقیمت خودرو (تومان)پیش پرداخت (تومان)پیش پرداخت دوم (تومان)تعداد اقساط (ماه)مبلغ اقساط (تومان)FMC 511۸۹۵.۰۰۰.۰۰۰۳۵۸.۰۰۰.۰۰۰۱۷۹.۰۰۰.۰۰۰۳۰۱۴.۵۱۹.۱۰۰FMC SX5۱.۰۵۵.۰۰۰.۰۰۰۵۲۷.۵۰۰.۰۰۰—۲۴۲۶.۰۷۲.۱۰۰FMC T5۱.۳۹۵.۰۰۰.۰۰۵۵۸.۰۰۰.۰۰۰۲۷۹.۰۰۰.۰۰۰۳۰۲۳.۱۵۱.۷۰۰FMC Suba M4۲.۰۷۵.۰۰۰.۰۰۰۸۳۰.۰۰۰.۰۰۰۲۰۷.۵۰۰.۰۰۰۲۴۵۰.۴۲۳.۱۰۰

در این طرح فروش، تمامی محصولات با قیمت پایه و اقساط ۲۴ الی ۳۰ (بسته به خودرو انتخابی) به متقاضیان عرضه می‌شود. سدان FMC 511 با پیش پرداخت مبلغ 358 میلیون تومان و قیمت پایه 895 میلیون تومان، خودرو FMC SX5 با پیش پرداخت مبلغ ۵۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت پایه ۱ میلیارد و 55 میلیون تومان، خودرو FMC T5 با پیش پرداخت مبلغ 558 میلیون تومان و قیمت پایه 1 میلیارد و 395 میلیون تومان و در نهایت خودرو سوبا M4 نیز با پرداخت مبلغ پیش ۸۳۰ میلیون تومان و قیمت پایه ۲ میلیارد و 75 میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شوند.

شما می‌توانید سایر جزئیات مربوط به تعداد و مبلغ اقساط را در جدول بالا مشاهده کنید. شایان ذکر است پیش پرداخت دوم خودروها یک ماه پس از ثبت نام است. همچنین بخشی از بهای خودرو در زمان صدور دعوتنامه با نام هزینه مالیات بر ارزش افزوده به حساب شرکت واریز خواهد شد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: خودرو چینی شرایط فروش خودرو فردا 511 فردا T5 فردا موتورز 1403-07-02

مطالب مفید