پیش‌فروش ویژه محصولات ایران خودرو برای حمایت از طرح جوانی جمعیت – مهر 1403

گروه صنعتی ایران خودرو در یک اطلاعیه جدید، شرایط پیش فروش برخی محصولات این شرکت ویژه متقاضیان طرح جوانی جمعیت در مهر ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

طبق بخشنامه منتشر شده از سوی ایران خودرو، متقاضیان حائز شرایط قانون حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت می‌توانند از طریق ثبت نام و ثبت درخواست در سامانه متبوع، نسبت به خریداری هر یک از ۸ محصول درج شده در جدول ذیل (با توجه به میزان عرضه محصولات) اقدام کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام جزئیات این طرح همراه ما باشید.

جدول شرایط پیش فروش ایران خودرو – مهر ۱۴۰۳

بر اساس این طرح، خودرو پژو ۲۰۷ با موتور TU3 با پیش پرداخت ۲۲۹ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان، پژو ۲۰۷ هیدرولیک با پیش پرداخت ۲۳۵ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۸۰۰ تومان، هایما S5 با پیش پرداخت ۵۸۵ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۷۰۰ تومان، سورن پلاس بنزینی XU7P با پیش پرداخت ۲۳۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۳۰۰ تومان، تارا دستی V1P با پیش پرداخت ۲۹۴ میلیون و ۹۶۲ هزار و ۷۰۰ تومان، تارا اتوماتیک V4 LX با پیش پرداخت ۳۴۵ میلیون و ۴۰۲ هزار تومان، رانا پلاس با پیش پرداخت ۲۳۰ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۲۰۰ تومان و هایما 7X با پیش پرداخت ۷۷۳ میلیون و ۵۱۰ هزار و ۴۰۰ تومان به متقاضیان عرضه می‌شود.

شایان ذکر است مبلغ پیش پرداخت اعلامی، ۵۰ درصد قیمت فعلی خودرو می‌باشد و مابقی مبلغ خودرو مطابق قیمت روز زمان تحویل مندرج در قرارداد از خریداران اخذ خواهد شد. همچنین موعد تحویل این محصولات بهمن ۱۴۰۳ اعلام شده است. این طرح از سه شنبه مورخ 3 مهر 1403 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: ایران خودرو شرایط فروش ایران خودرو شرایط فروش خودرو 1403-07-03

مطالب مفید