انتخاب گوشواره‌ طلایی با نگین‌های درخشان که با فرم صورت شما همخوانی دارد

گوشواره جز یکی از زیورآلات زیبا و پرکاربردی است که در بین خانم‌ها محبوبیت زیادی دارد. گوشواره‌ها نگین‌دار تنوع بسیار زیادی در مدل، اندازه‌شان دارند. این نوع گوشواره‌ها با نگین‌های مختلفی مانند الماس، یاقوت و زمرد تزیین می‌شوند که هر کدام از این مدل‌ها زیبایی و جلوه‌ای خاص به صورت می‌بخشند. در این مقاله از مجله اینترنتی اکالا انواع مختلف گوشواره‌های طلای کلاسیک با نگین را با هم بررسی خواهیم کرد.
         

انواع گوشواره‌های طلای کلاسیک با نگین

گوشواره‌های نگین‌دار به دلیل درخششی که دارند یک انتخاب بی نظیر در گوشواره هستند. در ادامه مدل‌های محبوب و پرطرف‌دار این مدل گوشواره‌ها را بررسی خواهیم کرد.

۱-گوشواره حلقه‌ای با نگین

گوشواره‌های حلقه‌ای با نگین، سبکی کلاسیک و مینیمال دارند این گوشواره‌ها با ظاهری مدرن و شیک با نگین‌های مختلفی تزیین می‌شوند و می‌توانند به صورت تک نگین یا چند نگین باشند. این مدل گوشواره‌های کلاسیک با لباس‌های رسمی بهتر است می‌شوند.

۲- گوشواره میخی با نگین

این مدل گوشواره‌ها با نگین‌های کوچک و ظریفی مانند الماس، یاقوت یا زمردی که در آنها استفاده شده اغلب ظاهری اسپرت‌تر نسبت به سایر مدل‌ها دارند. این مدل گوشواره‌های ساده و در عین حال شیک برای استفاده‌های روزمره بسیار کاربرد دارند.

نگین و سنگ‌های استفاده شده در این گوشواره‌ها معمولاً به صورت تک یا چند نگین در نقطه کانونی در مرکز گوشواره قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: مدل‌های بارانی دخترانه پاییزی

۳- گوشواره آویز با نگین

گوشواره‌های آویز با نگین، ظاهری ظریف و زنانه دارند و برای استفاده در مراسم و مهمانی‌ها انتخاب زیبایی هستند.

این مدل‌ها معمولا نگین‌های آویزی دارند که توسط زنجیرهای ظریفی آویز هستند و با حرکت سر، می‌درخشند. این گوشواره‌ها به شما ظاهری جذاب و شیک می‌بخشند.

در این مدل از گوشواره تنوع زیادی وجود دارد، گوشواره‌های خوشه‌ای با نگین، ظاهری پر زرق و برق و مجلل دارند. این مدل‌ها با چندین نگین کوچک و بزرگ در رنگ‌های مختلف هستند که به صورت خوشه‌ای به هم متصل شده‌اند.

گوشواره‌های آویز برای صورت‌های گرد مناسب‌تر هستند.

سنگ‌های پرطرف‌دار در گوشواره‌های نگین‌دار چه سنگ‌هایی هستند؟

اگر بودجه محدودی دارید و نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید می‌توانید از گوشواره‌های با نگین‌های مصنوعی مانند کریستال یا زبرجد استفاده کنید. سنگ‌های نیمه قیمتی درجه دومی هم مانند عقیق، فیروزه، کهربا و توپاز نیز در بازار موجود هستند که گزینه‌های زیبایی با قیمت مناسب‌ هستند. اگر به دنبال سنگ‌های قیمتی و گران قیمت برای خرید گوشوار تان هستید می‌توانید از نگین‌های الماس، یاقوت، زمرد و فیروزه استفاده کنید. این سنگ‌های قیمتی زیبایی و درخشندگی بسیار زیادی دارند.

در انتخاب سنگ مناسب برای زیورآلات‌تان بهتر است رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. برای مثال، اگر پوست روشنی دارید، نگین‌های رنگی مانند یاقوت یا زمرد می‌توانند به شما بیایند.

بیشتر بخوانید:طرح‌های ناخن ترند پاییزی ۱۴۰۳

در انتخاب گوشواره‌های نگین‌دار به چه مواردی باید توجه کنیم؟

طلا یک فلز با دوام است و با نگهداری مناسب، گوشواره‌های شما سال‌ها برای شما ماندگار خواهند بود پس باید در انتخاب و خرید آن دقت کنید.

گران‌ترین گوشواره لزوما بهترین انتخاب نیست. سعی کنید گوشواره‌ای با کیفیت مناسب و متناسب با بودجه خود انتخاب کنید توجه داشته باشید که اندازه و وزن گوشواره به راحتی گوش شما و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. به جزئیات کار و پرداخت گوشواره دقت کنید. گوشواره‌ای با کیفیت خوب، ظاهری براق و بدون ایراد دارد.

در زمان خرید عیار طلا را با فروشنده بررسی کنید. معمولاً گوشواره‌های طلا با عیارهای ۱۸ و ۲۲ عیار ساخته می‌شوند. عیار طلا بر رنگ آن تاثیر می‌گذارد. طلای ۱۸ عیار کمی زردتر و طلای ۲۲ عیار زردتر است.

حتما بعد از خرید از فروشنده شناسنامه طلا درخواست کنید؛ زیرا طلا یک سرمایه‌گذاری مطمئن است و گوشواره‌های طلا با نگین می‌توانند به عنوان یک دارایی ارزشمند نیز محسوب شوند.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد. توجه داشته باشید که مهم‌ترین نکته در زمان خرید زیورآلات این است که زیورآلات با شخصیت شما هماهنگ باشد و به شما احساس خوبی بدهد. شما با مطالعه مقاله فوق می‌توانید گوشواره طلای نگین دار مناسبی برای خودتان انتخاب و تهیه کنید که سال‌ها برایتان ماندگار باشد.

من سمانه هستم، از بچگیم عاشق این بودم که توی تلویزیون آشپزی رو آموزش بدم.
هر روز پیش‌بند آشپزخونه مادرم رو میبستم و ساعت‌ها جلوی دوربین تخیلی ذهنم، آموزش آشپزی میدادم!
بزرگ‌تر که شدم به صورت تخصصی‌تر رویاهامو دنبال کردم و هر روز براشون بیشتر تلاش کردم تا  فهمیدم علاقه زیادی به دنیای شیرینی‌ها و شیرین کردن کام آدم‌ها دارم.
حالا خیلی  خوشحالم که این فرصت رو دارم تا با  تلفیق آشپزی کردن، نوشتن و عکاسی که الان  بخش بزرگی از دنیای من شده بتونم این حس خوب رو با شما به اشتراک بزارم.

مطالب مفید