افشای ملاقات محرمانه؛ کدام اسرائیلی با مسعود پزشکیان دیدار کرده است؟

به گزارش تجارت نیوز،

کیهان مدعی حضور یک اسراییلی در جلسه رسمی رئیس جمهور ایران شد.

لیور استرنفلد، یک صهیونیست دارای تابعیت اسرائیل در دیداری در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با مسعود پزشکیان حاضر شده است. او‌ می گوید دعوتنامه رسمی دریافت کرده و برای دوری از شک و تردید، به نمایندگی ایران در سازمان ملل اطلاع دادم که شهروند اسراییلی هستم!

هیئت سیاسی و رسانه ای رئیس جمهور و نمایندگی کشورمان در نیویورک، هیچ توضیح در این زمینه ارائه نکرده اند.

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

مطالب مفید

<p><strong>همه چیز درباره سریال طوبی: تعداد قسمت‌ها، زمان پخش و بازپخش + خلاصه داستان و فهرست بازیگران</strong></p>
<p>محترمانه پذیرای شما هستیم تا با جزئیات کامل و جذابیت‌های سریال پرطرفدار طوبی آشنا شوید! چه تعداد قسمت‌های هیجان‌انگیزی در انتظار شماست، چه ساعتی می‌توانید پای تلویزیون بنشینید و از آن لذت ببرید و اگر از دست دادید، تکرارش را چه زمانی ببینید؟ همچنین در کنار این‌ها، خلاصه‌ای از داستان جذاب و پرکشش سریال و تمام بازیگران برجسته‌ای که به ایفای نقش در این ماجراجویی پرداخته‌اند را برایتان آورده‌ایم. منتظر چه هستید؟ با ما همراه باشید!</p>

همه چیز درباره سریال طوبی: تعداد قسمت‌ها، زمان پخش و بازپخش + خلاصه داستان و فهرست بازیگران

محترمانه پذیرای شما هستیم تا با جزئیات کامل و جذابیت‌های سریال پرطرفدار طوبی آشنا شوید! چه تعداد قسمت‌های هیجان‌انگیزی در انتظار شماست، چه ساعتی می‌توانید پای تلویزیون بنشینید و از آن لذت ببرید و اگر از دست دادید، تکرارش را چه زمانی ببینید؟ همچنین در کنار این‌ها، خلاصه‌ای از داستان جذاب و پرکشش سریال و تمام بازیگران برجسته‌ای که به ایفای نقش در این ماجراجویی پرداخته‌اند را برایتان آورده‌ایم. منتظر چه هستید؟ با ما همراه باشید!