حمله‌های مداوم هکرهای ایرانی به کمپین تبلیغاتی دونالد ترامپ همچنان ادامه دارد!

ظاهرا همچنان هکرهای ایرانی مشغول حمله به کمپین تبلیغاتی دونالد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده آمریکا هستند!

حملات سایبری علیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر همچنان ادامه دارد. بیش از یک ماه پیش، گزارش‌هایی از حمله بزرگ هکرهای ایرانی به کمپین تبلیغاتی ترامپ در فضای آنلاین منتشر شد. حال، اطلاعات اخیر نشان می‌دهد که این حملات هنوز هم متوقف نشده‌اند. براساس گزارش سایت Winfuture، آخرین افشاگری‌های هکرها نشان‌دهنده نفوذ عمیق‌تر این حملات به کمپین Trump است.

جنگ ادامه‌دار هکرهای ایرانی با ترامپ!

درباره این هکرها گفته می‌شود که با ایران در ارتباط هستند و هدف آن‌ها نفوذ به قلب تیم نزدیک به ترامپ است. در این حملات، اسناد کلیدی از داخل کمپین او به بیرون درز کرده است. برخی از این اسناد به رسانه‌های بزرگ آمریکایی مانند پولیتیکو و نیویورک تایمز ارسال شده‌اند. هرچند هنوز هیچ مدرکی برای اثبات این ادعا ارائه نشده است، اما تیم ترامپ معتقد است که ایران پشت این حملات است!

در میان اسناد فاش شده، پرونده‌ای درباره سیاستمدار ایالتی اوهایو، جی‌دی ونس، وجود دارد که به‌نظر می‌رسد با سبک افشاگری‌های قبلی مطابقت دارد. یکی از اسناد قابل‌توجه، یادداشتی بود که پس از موج اول افشاگری‌ها در ماه آگوست برای نیویورک تایمز ارسال شد. این یادداشت، با تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور)، نشان می‌دهد که هکرها مدت‌ها پس از اولین گزارش‌ها همچنان فعال بودند.

جود لگوم، مدیر خبرنامه Popular Information، گزارش داده است که فردی به نام «رابرت» برخی از این اسناد را با او به اشتراک گذاشته است. اما لگوم، مانند دیگر منابع خبری تصمیم گرفته تا این اسناد دزدیده‌شده را منتشر نکند. او می‌گوید که هرچند این اسناد ارزش خبری دارند، اما هیچ اطلاعات جدید یا عمیقی درباره برنامه‌ها یا ایده‌های ترامپ را ارائه نمی‌دهند.

ادامه حملات سایبری سوالاتی درباره گستردگی آن‌ها را به وجود آورده است. استیون چونگ، نماینده ترامپ، اظهار داشت که این نفوذ نشان‌دهنده نگرانی ایران از نفوذ و تأثیر ترامپ است. با وجود ماهیت محرمانه اسناد افشاشده، بیشتر سازمان‌های رسانه‌ای از افشای این اطلاعات خودداری کرده‌اند.

این نفوذ سایبری نشان‌دهنده تهدید دیجیتالی مداوم علیه ترامپ است و احتمال تشدید آن در آینده را نشان می‌دهد. با این حال، رسانه‌ها در افشای جزئیاتی که ممکن است وضعیت را وخیم‌تر کند، مردد به نظر می‌رسند. در حال حاضر، به نظر می‌رسد این حملات سایبری همچنان ادامه دارد و هیچ نشانه‌ای از پایان آن دیده نمی‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:

مطالب مفید