نبرد بی‌پایان برای جذب خریدار: آغاز فروش اقساطی بدون بهره برای جتا VS5 و VS7

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور 04 مهر 1403 ساعت 16:19

همزمان با استقبال اندک خریداران از دو خودرو جتا VS5 و VS7، شرایط فروش اقساطی بدون بهره این دو محصول از سوی مأموت خودرو اعلام شده است.

برند جتا (Jetta)، یکی از شرکت‌های تازه تأسیس زیر مجموعه گروه خودروسازی فاو (FAW) چین است که با همکاری شرکت فولکس واگن آلمان در سال ۲۰۱۹ میلادی تأسیس شد. پس از آزاد سازی واردات خودرو به کشور، بازار ایران میزبان دو کراس اوور محبوب این کمپانی با نام های جتا VS5 و جتا VS7 بود.

اگرچه این دو محصول جزو باکیفیت‌ترین وارداتی های چینی بازار کشورمان هستند، اما برخی مسائل مانند ناشناخته بودن برند سازنده (فارغ از نام فولکس واگن)، حساسیت شدید پیشرانه به بنزین بی‌کیفیت ایران، گران بودن قطعات و در نهایت ارزان‌تر بودن قیمت محصولات جتا در بازار به نسبت سامانه ثبت نام، باعث عدم استقبال متقاضیان خرید خودرو از محصولات وارداتی این برند شده است.

طبق آخرین اخبار خودرو، شرکت مأموت خودرو به عنوان واردکننده رسمی محصولات برند Jetta در ایران، شرایط فروش اقساطی دو کراس اوور جتا VS5 و VS7 را با اقساط ۱۰ ماهه بدون بهره اعلام کرده است.

شرایط فروش اقساطی جتا VS5 و VS7 – مهر ۱۴۰۳

طبق بخشنامه منتشر شده از سوی مأموت خودرو، کراس اوور جتا VS5 با قیمت نقدی ۲ میلیارد و ۲۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و با پیش پرداخت دو مرحله‌ای ۵۰۰ میلیون تومانی جمعا به مبلغ ۱ میلیارد تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. مبلغ اقساط ۱۰ ماهه و بدون بهره این طرح هرماه ۱۲۴ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان اعلام شده است.

همچنین در این طرح کراس اوور جتا VS7 نیز با قیمت نقدی 2 میلیارد و 720 میلیون تومان و با پیش پرداخت دو مرحله‌ای 750 میلیون تومانی جمعا به مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. مبلغ اقساط ۱۰ ماهه و بدون بهره این طرح هرماه 122 میلیون تومان خواهد بود. سایر جزئیات این طرح در جداول زیر قابل مشاهده است.

جدول شرایط فروش جتا VS5 جدول شرایط فروش جتا VS7

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های شرکت ماموت خودرو مراجعه کنند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

مطالب مفید