بعد از یک انتظار طولانی، بنزین سوپر دوباره به جایگاه‌های سوخت تهران بازگشت!

ارسال شده توسط: امیرعباس کریمی 04 مهر 1403 ساعت 15:49

پس از وقفه‌ای طولانی، عرضه بنزین سوپر در برخی از پمپ‌بنزین‌های پایتخت آغاز شده و به زودی در سراسر تهران گسترش پیدا خواهدکرد.

فریدون یاسمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، از آغاز عرضه بنزین سوپر در برخی از جایگاه‌های پایتخت خبر داد. به گفته وی، این عرضه حداقل تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد که میزان عرضه بنزین سوپر به طور مستقیم به میزان تولید و تحویل آن توسط پالایشگاه‌ها بستگی دارد. به عبارت دیگر، هرچه پالایشگاه‌ها بنزین بیشتری تولید کنند، ما نیز عرضه بیشتری خواهیم داشت.

عرضه بنزین سوپر پس از وقفه چند ماهه

براساس جدیدترین گزارشات، پس از وقفه‌ای چندماهه، عرضه بنزین سوپر در برخی جایگاه‌های تهران از سر گرفته شده است. این روند از دو روز پیش آغاز شده و به تدریج بر تعداد جایگاه‌های عرضه‌کننده، اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ایران بنزین را با چه قیمتی به خارج از کشور صادر می‌کند؟

یاسمی با اشاره به طرح احداث جایگاه‌های کوچک و تک‌نازله بنزین در نقاط پر رفت‌وآمد پایتخت، اعلام کرد که تاکنون مجوز 25 جایگاه صادر شده و 5 مورد از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند. همچنین، 6 جایگاه دیگر نیز به زودی افتتاح خواهد شد. با توجه به این پیشرفت‌ها، انتظار می‌رود تا پایان سال تعداد این جایگاه‌ها به 11 مورد برسد. این طرح که با همکاری شهرداری تهران در حال اجراست، به بهبود دسترسی شهروندان به سوخت در مناطق پرتردد کمک خواهد کرد.

وی افزود که ساخت ۱۴ جایگاه دیگر نیز در دست اقدام است. برخی از این پروژه‌ها تازه آغاز شده‌اند و برخی دیگر بین ۳۰ تا ۴۰ درصد پیشرفت داشته‌اند.

در گجت نیوز بخوانید:

مطالب مفید